Sattuuko ketään muuta ku mua KORVAAN, yöllä kun nukkuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
siis mua alkaa sattuun harvase yö korvaan, korvanlehteen tai johkin ja herään siihen, hirvittävä kipu. ei siis mikään korvatulehduskipu vaan jossain tossa rustossa. onks tää ihan normaalia? :D

mulla vaan oikee korva tulee kipeeks. pakko siis nukkua vasemmalla kyljellä. eli jos haluun miehen nukkuvan takanani kädet mun ympärillä, niin en voi nukkua pinnasängyn vieressä vaan toisella puolella sänkyä.
mitäs sit ku vauva syntyy...ei tuu mitään, ku haluun nukkua pinnasängyn vieressä kasvot sitä kohti ja mies mun takana kasvot muhun päin. ja ei, pinnis ei mahdu sänkymme toiselle puolelle.

Voi olla myös lihasperäistä, silloin kipu tuntuu usein korvan "keskellä" eli siinä mistä se korvalehden "kiemura" alkaa. Johtuu siis kaulan, niskan ja kasvojen lihasten lihasjännityksestä/-krampista. Kiusallinen vaiva, särkylääkkeetkään ei oikein auta.

[QUOTE="vieras";26677560]Kannattaisiko vaihtaa tyynyä tai patjaakin? Jos patja ja tyyny ovat liian kovia, niin tulee enemmän painetta korvan seudulle.[/QUOTE]

ei oo tyyny liian kova. Mut sitä en tiiä nukunko käsi pään alla silloin ku tuo kipu alkaa :|

[QUOTE="huh";26677581]ei oo tyyny liian kova. Mut sitä en tiiä nukunko käsi pään alla silloin ku tuo kipu alkaa :|[/QUOTE]
Käsi pään alla nukkuminen on yleensä merkki siitä, että tyyny on oikeasti liian matala tai sitten patja liian kova, jolloin hartia ei pääse painumaan tarpeeksi ja siksi tuntuu, että tarvitsee olla korkeampi tyyny.

[QUOTE="vieras";26677633]Käsi pään alla nukkuminen on yleensä merkki siitä, että tyyny on oikeasti liian matala tai sitten patja liian kova, jolloin hartia ei pääse painumaan tarpeeksi ja siksi tuntuu, että tarvitsee olla korkeampi tyyny.[/QUOTE]

nyt menee metsään. Mulla on 2 tyynyä, pehmeitä. Jenkkisänky, liian pehmeä.

Jos nukun kyljelleen mulla on aina käsi tyynyn alla. Jos nukun kyljelleen, mulla on aina peitto jalkojen välissä.

jos nukun mahalleen, mulla on molemmat kädet tyynyn alla.

Ai jumalaut kun sattuu!!! Heräsin ihan hirveeseen kipuun ja tää ei mee ohi. Mulla pari pehmeetä tyynyä ja toista viikkoo melkein joka yö herään tähän. Ihan hirveetä :(