Mun linkka lähtee vasta klo:13.40 ja tässä on vähän odotteluaikaa...
Sanokaa mulle, että mä istun nyt vain koululla koneella enkä mene mihinkään missä voisi tuhlata rahojaan! :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Et tietenkään- sieltähän saa kledjui vitosella!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene rauhassa, ei siellä pula-ajan rättikaupassa mitään ostettavaa ole kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene rauhassa, ei siellä pula-ajan rättikaupassa mitään ostettavaa ole kuitenkaan.
No ei ehkä sun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene rauhassa, ei siellä pula-ajan rättikaupassa mitään ostettavaa ole kuitenkaan.
No ei ehkä sun mielestä.
Kenen mielipide mun sitten olisi pitänyt sanoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Chupacabra:Et saa mennä! Hyi sua että edes harkitset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peesaan:Mikä on linkka? Tiedän, että maalla käytetään sanaa linkku, mutta onko linkka sama? Niin, ja seppälä tosiaan on aika kamala rytkykauppa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Et tietenkään- sieltähän saa kledjui vitosella!
Eikä! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Et tietenkään- sieltähän saa kledjui vitosella!
Eikä! |O
Joo, siellon jotkut tasauspäivät, alevaatteita vaikka muille jakaa! Sinne vaan!! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sieltä saa vaa lumppuja!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Et tietenkään- sieltähän saa kledjui vitosella!
Eikä! |O
Joo, siellon jotkut tasauspäivät, alevaatteita vaikka muille jakaa! Sinne vaan!! :xmas:
Te olette ilkeitä kun tuollaasia kerrotte. :snotty: Ja kun vielä sopivasti tiedos parin päivän kylpyläreissu. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et mene, vaan jäät tänne jankkaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene rauhassa, ei siellä pula-ajan rättikaupassa mitään ostettavaa ole kuitenkaan.