Että mua sitten tympii tällaiset linja-auton odottelut

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Liikunnantunnit loppui vähän puolen jälkeen ja linkka on lähtenyt puoli kaks. Seuraava lähtee 5 yli 3. Monta kertaa olen (ja varmaan moni muukin opiskelija samalta suunnalta ) kironnut sitä, että miksi se aikaisempi auto ei voisi lähteä vasta 5 yli 2. Ei sitä joka kerta voi lähteä tunnilta aikaisemmin, joskus kyllä pakko.

Mä kirjoitan tässä samalla mun raporttia yhteen tehtävään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Oletko laittanut palautetta liikennöitsijälle?

En ole. Mutta mietin vain, että mahtaisko edes onnistua tuon vuoron siirtäminen, koska se auto lähtee tulemaan jostain muualta. Mun opiskelupaikkakunta yks pysähdyspaikka.

Tänne meidän suuntaan menee kolme autoa klo 14, 15 ja 16.. Niin ja kylälle menee autot klo 8, 9 ja 10. Kiva jos joskus haluais päästä aikasemmin kotiin.. tai joskus myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Liikunnantunnit loppui vähän puolen jälkeen ja linkka on lähtenyt puoli kaks. Seuraava lähtee 5 yli 3. Monta kertaa olen (ja varmaan moni muukin opiskelija samalta suunnalta ) kironnut sitä, että miksi se aikaisempi auto ei voisi lähteä vasta 5 yli 2. Ei sitä joka kerta voi lähteä tunnilta aikaisemmin, joskus kyllä pakko.

Mä kirjoitan tässä samalla mun raporttia yhteen tehtävään.

Onneks meidän bussi menee 10minuutin välein.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nooooooh, kaikkihan se jo toki tiettää että tämä scarlett ei ole
terävin kynä penaalissa

mut kukkihan se perunakkii.

Luule sä mitä luulet, mutta mä en ole mikään tyhmä ja yksinkertainen. Itsestäsi et anna kovin fiksua kuvaa tuollaisella, että tiedät muka jonkun tällaisen palstan kirjoittelun perusteella minkälainen ihminen on :whistle: :whistle: Ja mitä sun kirjoitukses tähän aiheeseen liittyy? Vaikka mä olisin maailman viisain ihminen, mutta linkka aikataulut ei sopisi yhteen mun koulun tai työpaikan kanssa, niin ei kai se musta tyhmää tekisi?

terävin kynä penaalissa

Luule sä mitä luulet, mutta mä en ole mikään tyhmä ja yksinkertainen. Itsestäsi et anna kovin fiksua kuvaa tuollaisella, että tiedät muka jonkun tällaisen palstan kirjoittelun perusteella minkälainen ihminen on :whistle: :whistle: Ja mitä sun kirjoitukses tähän aiheeseen liittyy? Vaikka mä olisin maailman viisain ihminen, mutta linkka aikataulut ei sopisi yhteen mun koulun tai työpaikan kanssa, niin ei kai se musta tyhmää tekisi?

miks lähet AINA mukaan näihin sun mollaamisiin ? hirvee puolustelu ja mikä tahansa vastailu vaan lisää tulta.

Alkuperäinen kirjoittaja antasit olla:
terävin kynä penaalissa

miks lähet AINA mukaan näihin sun mollaamisiin ? hirvee puolustelu ja mikä tahansa vastailu vaan lisää tulta.

Kai sitä nyt ihminen saa itteään puolustaa? Mua pidetään yksinkertaisena, mutta antaako nämä haukkujat ittestään jotenkin fiksun kuvan? Ei kyllä mun mielestä :laugh: :laugh:

Yhteistyössä