V
Venakko Milanna
Vieras
onko toi edes mahollista?
ei todellakaan, kun sillä oli niin isot arvet sekä voin kuvitella miten nahkaa venyi, leikatin siitä, mutta oikeasti hänellä on onnistuneet leikaukset
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onko toi edes mahollista?
Juu, samaan kiinnitin huomiota![]()
Ja tässä otsikoiden mukaan vuosi synnytyksen jälkeen
http://slashgossip.com/wp-content/uploads/2010/01/nadya_suleman_sexy_bikini.png
aika timmi
mut silti wau ja huh että vahva nainen, niin monta lasta ja vielä jaksa jotain itselle leikata, tuntu aika riitä joka paikaan
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä;22172798:Kuvitteleeko joku muukin tunetvansa hänet ihan vain lehtijuttujen perusteella.
Oho
Mä oikeasti luulin että se vaan on oikeasti kaunis.
.
No mut tuskin täällä joku teki 14lasta ja vielä jaksa leikata itseä ja olla julkisuudessa. Omasta mielestä se on kuitenkin vahva, mun psyyke ei kestäis olla julkisuudessa, enkä tiedä miten olisin reagoinut jos olisin saanut 8vauva ja mulla olisi sama vatsa kun hänelläkin raskauden aikana
enkä tiedä miten olisin reagoinut jos olisin saanut 8vauva ja mulla olisi sama vatsa kun hänelläkin raskauden aikana
Alkuperäinen kirjoittaja allihyyppä;22172893:Vois jäädä tankotanssit tanssimatta kun kompastelisit siihen roikkuvaa mahanahkaan![]()
Näinköhän baarimikkoilulla elätetään 14 lasta