Sanoisinko että todella upean näköinen tavisäiti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä;22172798:
Kuvitteleeko joku muukin tunetvansa hänet ihan vain lehtijuttujen perusteella.

No mut tuskin täällä joku teki 14lasta ja vielä jaksa leikata itseä ja olla julkisuudessa. Omasta mielestä se on kuitenkin vahva, mun psyyke ei kestäis olla julkisuudessa, enkä tiedä miten olisin reagoinut jos olisin saanut 8vauva ja mulla olisi sama vatsa kun hänelläkin raskauden aikana

No mut tuskin täällä joku teki 14lasta ja vielä jaksa leikata itseä ja olla julkisuudessa. Omasta mielestä se on kuitenkin vahva, mun psyyke ei kestäis olla julkisuudessa, enkä tiedä miten olisin reagoinut jos olisin saanut 8vauva ja mulla olisi sama vatsa kun hänelläkin raskauden aikana

Julkisuudessahan tuokin yrittää olla,jotta vois lapsensa ruokkii.
Täällä meillä suomes eletään vaan vähä erilail ku amerikois.Leikkais täöälki varmana moni itteensä jos rahaa ja typeryyttä löytyis tarpeeksi.

Tavisäidistä kaukana

Alkuperäinen kirjoittaja allihyyppä;22172893:
Vois jäädä tankotanssit tanssimatta kun kompastelisit siihen roikkuvaa mahanahkaan :D

Mitä mitä,Savannallahan on niin paljo ylimääräistä rahaa,ettei siinä paljo kerkeis synnytyksen jälkeen nahkoja katsella.Ne napsastais pois.

Paitsi et kukapa hullu sitä äitiyden kruunua pois leikkais."arvet on osa mua ja olen ylpee niistä" lässynläälää..

Millä tavalla toi on tavisäiti? Onko ihan tavallista tuupata itsensä täyteen hyaluriinihappoa ja silikonia ja hankkia 8 lasta keinohedelmöityksellä? Onko?

Ja meinaatteko, että vatsa on itsestään palautunut? Ihan niinkuin huuletkin on itsestään tuossa kunnossa puhumattakaan muista ton naisen leikkauksista.

Yhteistyössä