sali ja laihdutus...

Heippa! onko muita jotka yrittävät laihduttaa kiloja pois ja käyvät samalla myös salilla?! miten teille käy lähteekö kilot vai nouseeko paino? tiedän sen että lihas nostattaa painoa mutta aika hullulta tuntuu että käyn salilla ja syön suht. kevyesti ni vaaka näyttää maltaita... pitäisikö hetkeksi lopettaa vaa'an tuijottelu vai vähentää salilla käymistä että paino tippuisi vai mitä neuvoksi?!
T:Neuvoton
 
no, minä en ns. yritä muuten laihduttaa, paitsi salilla käynnillä. tai siis toki syön kevyesti ja aika vähän mitään herkkuja. mutta minä en myöskään tuijota sitä vaakaa. olen todennut sen jo kauan sitten että peili kertoo minulle totuuden:)

sinuna jatkaisin saliharjoittelua ja syöt edelleen terveellisen hyvin. ja unohdat sen vaa´an. tokihan itse tiedät onko se olo kevyempi ja parempi. Tsemppiä sinulle! Minulla olisi taas tänään edessä salihikoilu =) :p
 
kiitos vinkeistä, tuntuu vaan niin kauhistuttavalta että kilot nousee vaikka peili näyttää muuta, mutta toki jatkan harjoittelua ja unohdan vaa'an tuijottelun. Tänäänkin suuntaan taas illasta salille kunhan mies tulee töistä kotiin. Ei vaan tunnu soveltuvan painonvartijat ja saliharjoittelu yhteen ku aina ku punnitsen viikottain ni näyttää enemmän mitä pitäis vaikka olen syönyt ohjeiden mukaan ni onko tässä mitään järkeä olla painonvartioissa ja punnita viikottain ja käydä salilla ja vaaka näyttää muuta..pistääpä mietityttämään :\|
 
lihaksikas
salilla lihakset kasvaa, mutta vuodessa on mahdollista hankkia vain sellaiset 2-3 kg lihasta. jos siis paino nousee vuoden aikana enemmän on tullut jotain muutakin kuin lihaksia. ja tuo 2-3 kg lihasta vaatii jo säännöllistä ja kovaa harjoittelua.
 
Nimetön
Vaa'an sijasta kannattaa ottaa mittanauha käyttöön! Itse kun aloin käymään salilla, kolmeen kuukauteen en käyny vaa'alla ja sitten ku uskaltauduin, masennuin, koska paino ei ollut tippunut ollenkaan. No mutta, pääasia oli, että housut alkaa olemaan suuria vyötäröltä ja muutkin vaatteet römpsöttää, eli kyllä muutosta tapahtuu, vaikka vaaka näyttäis mitä ;)
 

Yhteistyössä