V
vierailija
Vieras
Iltalehden otsikon innoittamana tiedustelen, saitko raskausarpia?
En nyt tarkoita kehua, mutta minulle ei tullut yhtäkään, onko se nyt muka niin harvinaista??
En nyt tarkoita kehua, mutta minulle ei tullut yhtäkään, onko se nyt muka niin harvinaista??