Saitko raskausarpia vatsaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Iltalehden otsikon innoittamana tiedustelen, saitko raskausarpia?
En nyt tarkoita kehua, mutta minulle ei tullut yhtäkään, onko se nyt muka niin harvinaista??
 
Tuli valitettavasti. Ne tuli raskausaikana ja lisäksi on teini-iässä tullut reisiin ja takamukseen.

Niitähän tulee joillekin helpommin kuin toisille. Se on ihan ihokudoksesta kiinni. Mulla näkyy muutenkin aika helposti arvet. On esim. tippakanyylin jälkiä kämmenselissä vaikka on niistäkin yli 10 vuotta aikaa.

Ärsyttävää.
 

Yhteistyössä