M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on umpilisäkkeen poistosta muistaakseni 12 vuotta ja edelleen näkyy leikkausarpi ja jopa ne tikkien jäljet... Eli ne kohdat mistä neula on nappastu läpi tikatessa. Vaalenneet on toki, joten ei niihin kiinnitä huomiota. Mulla tulee kans herkästi mustelmia eli kudostyypistä riippuvia juttuja tosiaan nuo.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Yli vuosi sappirakon poistamisen jälkeen nahassani näkyvät edelleen jopa ne kohdat, joista tikatessa neula mennyt sisään.