Raskausarpia hartioissa?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä ihmettä

Vieras
Ihme ja kumma, odotan toista lasta rv 33 ja eilen illalla huomasin hartioihin ilmaantuneen raskausarpia!? En käsitä voiko olla mahdollista, mutta kaiketikin. Onkos kellekään käynyt niin? Omituisimmaksi asian tekee se, että mihinkään muualle ei ole tullut, ekastakaan lapsesta ei tullut lainkaan. Muutenkaan en ole mitenkään iso tai mielestäni erityisen plösähtänyt nyt raskausaikanakaan (vaikka eihän se aina niihin arpiin vaikuta).

En vaan käsitä miks juuri hartioihin. Tai enempi on melkein lapaluun ja olkapään välissä. Voiskohan johtua siitä, että rintavarustus on kasvanut aika paljon tämän(kin) raskauden aikana, josko venyttäisi ihoa hartioistakin? Ekan lapsen synnyttyä koko imetysajan hartiat oli sairaan kipeät, kun kanniskelin kahta 75G meijeriä mukana.. Sillon jo ajattelin, että kunhan raskaudet on kaikki varmasti takana niin harkitsen jotain leikkausoperaatiota, sen voisi saada lääketieteellisin perustein kaiketi.
 
raskausarpiahan voi tulla pelkässä laihdutuksessakin. jos siis lihoessa selviää ilman saattaa ne tulla kun laihtuu.
mulle ilmesty käsiin pari vaaleeta juovaa vaikkei käsivarret oo kasvanu eikä pienentyny! ihmeellinen on kroppa.
 

Yhteistyössä