G: Kuinka monta lasta? Onko raskausarpia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nahkagalluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi lapsi, alavatsa täynnä raskausarpia. Kunnia-arpia jokainen eli ei haittaa yhtään... Nopeesti vaalenivatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Yli vuosi sappirakon poistamisen jälkeen nahassani näkyvät edelleen jopa ne kohdat, joista tikatessa neula mennyt sisään.
Mulla on umpilisäkkeen poistosta muistaakseni 12 vuotta ja edelleen näkyy leikkausarpi ja jopa ne tikkien jäljet... Eli ne kohdat mistä neula on nappastu läpi tikatessa. Vaalenneet on toki, joten ei niihin kiinnitä huomiota. Mulla tulee kans herkästi mustelmia eli kudostyypistä riippuvia juttuja tosiaan nuo. :)
 

Yhteistyössä