Mä kun tykkään tehdä kakkuja, oon aina apuna sukulaisten lasten synttäreille, aina väsäämässä jotain minkä lapset haluaa.
Nyt mä olen sellaisessa risteyksessä, että täytyis oikeastaan tietää mitä "isona" tulee tekee. Mä oon nyt 33 v. Kaksi lasta ja helvetin huono suhde...(pidetty taukoa nyt hetki ja ero varmaan tulossa).
Mä oon aina tykännyt leipomisesta, siis konditoriapuolen jutuista enemmän, en pullataikinan pyörittämisestä.
Nyt sit oon ajatellut, että josko sitä sais myytyä omatekoisia, kotitekoisen näköisiä kakkuja vieraille. Olisko sellaiselle kysyntää??
Alkuun ajattelin kun oon töissä omassa firmassa niin laittaa itselle toiminimen jonka kautta toimisin. Pistäisin alkuun kauppojen ilmoitustauluille ilmoituksia ja naapuruston postilaatikoihin ns suoramainontaa..
Mitäänhän en menetä mutta ajattelin nyt kysyä että kannattaako edes? Mä asun aika pienessä kaupungissa jossa ei ole isoja konditoria/leipomoita-kahviloita. Mä en kyllä ole mitenkään aktivoinut itseäni mihinkään kerho ym toimintaan jota kautta saisin rakennettua kauppakanavaa..
Eli mielipiteitä otetaan vastaan, puolesta ja vastaan. Hyvää ja huonoa. Mihin ilmoituksia, onko äidit tällaisesta kiinnostuneita ja mitä vaan.
Nyt ei ole pakko ruveta tätä mutta kun keittiössä hääräämineen kiinnostaa ja erilaisten kakkujen väsääminen on ihanaa niin ajattelin kaupallistaa itseni. Tyhmää?
Nyt mä olen sellaisessa risteyksessä, että täytyis oikeastaan tietää mitä "isona" tulee tekee. Mä oon nyt 33 v. Kaksi lasta ja helvetin huono suhde...(pidetty taukoa nyt hetki ja ero varmaan tulossa).
Mä oon aina tykännyt leipomisesta, siis konditoriapuolen jutuista enemmän, en pullataikinan pyörittämisestä.
Nyt sit oon ajatellut, että josko sitä sais myytyä omatekoisia, kotitekoisen näköisiä kakkuja vieraille. Olisko sellaiselle kysyntää??
Alkuun ajattelin kun oon töissä omassa firmassa niin laittaa itselle toiminimen jonka kautta toimisin. Pistäisin alkuun kauppojen ilmoitustauluille ilmoituksia ja naapuruston postilaatikoihin ns suoramainontaa..
Mitäänhän en menetä mutta ajattelin nyt kysyä että kannattaako edes? Mä asun aika pienessä kaupungissa jossa ei ole isoja konditoria/leipomoita-kahviloita. Mä en kyllä ole mitenkään aktivoinut itseäni mihinkään kerho ym toimintaan jota kautta saisin rakennettua kauppakanavaa..
Eli mielipiteitä otetaan vastaan, puolesta ja vastaan. Hyvää ja huonoa. Mihin ilmoituksia, onko äidit tällaisesta kiinnostuneita ja mitä vaan.
Nyt ei ole pakko ruveta tätä mutta kun keittiössä hääräämineen kiinnostaa ja erilaisten kakkujen väsääminen on ihanaa niin ajattelin kaupallistaa itseni. Tyhmää?