SAIN SEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gabriela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gabriela

Aktiivinen jäsen
26.05.2006
2 075
0
36
Jesh sain vihdoin sen monitoimikoneen, mehulingon, parsakattilan ja steppilaudan.. jee, mies tokas vaan että jo on vehkeitä nyt keittiössä..

Mut Gigantissa kierrettyäni huomasin olevani edelleen puutteellinen, minultahan puuttuvat mm.:

popcornikone, jäätelökone, jääpalakone, leipäkone, soodakone, munankeitin, riisikeitin, höyrykeitin, suklaatorni, käsivatkaimen apuvatkain, jne..

Ja näitä varten kakkoskettiö jossa olisi jopa tilaa tälle kaikelle.. voiko maailmassa näin paljon krääsää oikeasti ollakkaan..

Käsivatkaimen apuvatkain...?

Mä olen sitä mieltä että ihmiskunta ajaa ittensä tuhoon tällä. Aina pitää olla uudempaa, parempaa, hienompaa, helpottavampaa...Eikä mikään oikeestaan ees kestä. Kuten tietokone. Systerillä ikivanha ja hyvin toimii, mulla takuuaika eli vuosi kulu ja samantein alko hajoomaan. No, lissää tavaraa vaan....

Juu pääsin.. kun vein sen itse henk.koht sinne mäkeen laskemaan laudalla, ja lähettiin pojan kans shoppaamaan, kun mies oli laudan kans mäessä niin ei ehtinyt valittaan.. ;)

Ja sit kun oli laskenut 3h, niin oli niin kuitti ja tyytyväinen, ettei valittanut sittenkään.. ;)

Parsakattila on kapea korkeakattila, jossa ristikkomainen nostettava (rapumerran näkönen) sisäosa, siellä voi keittää tankoparsaa ja muita kasviksia ilman että ne jää kiinni pohjaan, kun ritilä erottaa ne pohjasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mul on leipäkone, limsakone ja höyrykeitin, kaikki on hyviä :D Nii ja mehulinko monitoimikoneessa :D

Tollanen jääpalakone ois kyl aika luksusta.. :laugh:

Mä ostin ihan erillisen mehulingon kun en löytänyt sopivaa yhdistelmää.. tuhlaustahan se kaksi moottoria..

jääpalakonene saa nykyään jääkaappiikin, oliskohan riittävä syy vaihtaa jääkaappi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Parsakattila on kapea korkeakattila, jossa ristikkomainen nostettava (rapumerran näkönen) sisäosa, siellä voi keittää tankoparsaa ja muita kasviksia ilman että ne jää kiinni pohjaan, kun ritilä erottaa ne pohjasta..

okei.... :D

kaikenlaisia. mulla ei oo tällä hetkellä yhtään kodinkonetta, ei edes kahvinkeitintä. hellalla keittelen vettä kun ei mikroa eikä vedenkeitintä ole... tuntuu tosi alkeelliselta :D

Mä ostin ihan erillisen mehulingon kun en löytänyt sopivaa yhdistelmää.. tuhlaustahan se kaksi moottoria..

jääpalakonene saa nykyään jääkaappiikin, oliskohan riittävä syy vaihtaa jääkaappi ;)

Juujuu, ja muistaakseni LG: llä oli joku megaluksusmalli jossa oli tuplaovet, toisessa jääpalakone ja toisessa telkkari :laugh: :laugh:

Jesh sain vihdoin sen monitoimikoneen, mehulingon, parsakattilan ja steppilaudan.. jee, mies tokas vaan että jo on vehkeitä nyt keittiössä..

Mut Gigantissa kierrettyäni huomasin olevani edelleen puutteellinen, minultahan puuttuvat mm.:

popcornikone, jäätelökone, jääpalakone, leipäkone, soodakone, munankeitin, riisikeitin, höyrykeitin, suklaatorni, käsivatkaimen apuvatkain, jne..

Ja näitä varten kakkoskettiö jossa olisi jopa tilaa tälle kaikelle.. voiko maailmassa näin paljon krääsää oikeasti ollakkaan..

riisikeitin on aivan huippu

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Juujuu, ja muistaakseni LG: llä oli joku megaluksusmalli jossa oli tuplaovet, toisessa jääpalakone ja toisessa telkkari :laugh: :laugh:

Tota mä en vielä nähnytkään.. telkkari ? jep jep.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

okei.... :D

kaikenlaisia. mulla ei oo tällä hetkellä yhtään kodinkonetta, ei edes kahvinkeitintä. hellalla keittelen vettä kun ei mikroa eikä vedenkeitintä ole... tuntuu tosi alkeelliselta :D

Iduktiolieden jos sais, niin se korvais vallan mainiosti mikron.. on nimittäin nopeempi kuin mikro..

Mut mikro mun piti oikeesti kyl ostaa mut se jäi veil hommaamat kun ei löytynyt sopivaa.. se minkä halusin oli loppu varastosta.. kun haluun digitaalisella näytöllä niin helpompi tulevaisuudessa lämmittää maitoja..

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:

riisikeitin on aivan huippu

Okei, mitä se tekee?

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsivatkaimen apuvatkain...?

Mikä tuo sitten on?

Mä en ole ihan varma, en ehtinyt tutustumaan siihen tarkemmin.. se oli joku lisäosa, joka laittettiin käsivatkaimeen niin sitten käsivatkain teki jotain.. mitä se ei ilmeisesti aiemmin tehnyt.. ..

Mä tiiän tuon osan. Se tekee vatkaimesta sauvasekottimen!

Yhteistyössä