Sain maailman parasta tekemistä itelleni, mut tartten teidän APUA..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
suunnittelen polttareita ystävälleni joka meni salaa naimisiin viikko sitten!! :D auttakaa mua keksimään polttariohjelmaa.. kaikki ehdotukset otetaan vastaan!! KIITOS!! :D

Ne polttarit järjestetään ennen häitä. Nythän se on myöhäistä. Ehä tää sun ystävä menikin sen takia salaa naimisiin, ettei tarvitse hänelle pitää polttareita.

Jos teillä on tiivis tyttöporukka,niin vuokratkaa mökki jostain kaupungin läheltä. Illan saunotte,syötte hyvin,laittaudutte ja sit yöhön bilettämään :) Ja tietysti etukäteen hommaatte mökille aamuksi jotain ihania herkkuja,leffoja,valokuvia yms. Mun unelmapolttarit oli just tälläset,kiitos parhaan ystäväni joka tiesi sanomattakin mistä tykkään :)

Hieronta, kasvohoito, manikyyri... hemmottelua morsmaikulle. Jokin unohtumaton kokemus -benjihyppy, ratsastustunti, tms. Saunomista porukalla, kuoharia, hyvää syömistä. Johonkin huvipuistoon vempeleisiin riekkumaan kuin ennen vanhaan nuorina. Kylpylään lillumaan ja poreisiin koko porukka. Värikuulasotaa tai laseraseilla sellaseen paikkaan jossa ko. aseilla ammutaan (2 joukkuetta ja vieraita ammutaan); kuulostaa tosi tyhmältä, mutta kun pääsee mukaan niin sitä innostuu ihan huomaamattaan... Illalla baarikierrokselle/karaokeen. Oisko näissä mitään kiinnostavaa?

vähän vastaavanlaisia ollaan suunniteltu.. :) mökkiä ei vaan valitettavasti oo, mut mennään yhden ystävän kotia.. siellä saunotaan ja poistetaan "vanhat suolat".. olen käynyt meikkikursseja joten suunnitelmissa oli myös meikata morsian ja jotkut kivat polttarivaatteet vielä.. :D sen jälkeen yöelämään vähän tutustuun.. jotenkin tuntuu liian perinteiseltä et haluis siihen vielä jotain lisää.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vähän vastaavanlaisia ollaan suunniteltu.. :) mökkiä ei vaan valitettavasti oo, mut mennään yhden ystävän kotia.. siellä saunotaan ja poistetaan "vanhat suolat".. olen käynyt meikkikursseja joten suunnitelmissa oli myös meikata morsian ja jotkut kivat polttarivaatteet vielä.. :D sen jälkeen yöelämään vähän tutustuun.. jotenkin tuntuu liian perinteiseltä et haluis siihen vielä jotain lisää.. :/

Elä pistä mittään noloja vaatteita,morsian haluaa ennemmin olla prinsessa kuin feikkihuora :) J ajos haluutte lisää maustetta niin tilaatte tottakai stripparin ;)

Yhteistyössä