Sain aika shokeeraavan sähköpostin... :/

ÄLÄ HYVÄ IHMINEN LAITA MITÄÄN RAHAA MIHINKÄÄN TUOLLAISIIN!! Voit joutua todella ikäviin vaikeuksiin, mahd. rahaa alkaa menemään tililtä enemmänkin.. Etkä todellakaan oo ainut joka tuon sähköpostin on saanut, tiedän useammankin ihmisen jotka on saaneet saman postin! 100% varma huijausviesti!
 
"xyz"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22862050:
Joo siinä oli jo että pienehkö summa pitäisi siirtää heidän tililleen. Olen tässä jo tekemässä tilisiirtoa, kunhan vain saisi noista iban ym. pankkikoodeista jotain selkoa.
Siis et kai tosissas. Provo, pliis. Siis niin selvä huijausi, että.
 
Miä
No hitto, meillä molemmilla on käynyt tuuri. Miä luin kolmen päivän sähköpostit ja olen voittanut auton, loman, taulutelkkarin ja ainakin kolme puhelinta. Miulla ei ole kyllä kun kaksi kättä :/
 
[QUOTE="mä";22862104]Mä suosittelen laittamaan myös kaikkien omistamiesi luottokorttien tiedot, jos tarviivat hiukan extraa niin ei jää perinnön saanti parista puuttuvasta eurosta kiinni.[/QUOTE]

En mä nyt hei mikään tyhmä ole. Siinä luki, että 1092,50 dollaria olis ensimmäinen lasku, siinä on eriteltynä alv:t ja muut, että ihan luotettava kyllä on.
 
heiii
Tollasesta viestistä oli jokin aika sitten ihan lehessä poliisilta ilmotus, että elkää nyt ihmeessä menkö tekemään mitään!!!

Ei kukaan ilmota sähköpostitse tuollaisesta :O :O
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22862117:
En mä nyt hei mikään tyhmä ole. Siinä luki, että 1092,50 dollaria olis ensimmäinen lasku, siinä on eriteltynä alv:t ja muut, että ihan luotettava kyllä on.
Olethan sä. Viisas pääsee vähemmällä ja kun annat ne luottokorttitietosi, voivat nostaa sieltä sitten suoraan sen toisen, kolmannen ja neljännenkin maksun sen sijaan, että joka pirun viikko joutuisit setvimään noita iban sun muita pankkikoodeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22862117:
En mä nyt hei mikään tyhmä ole. Siinä luki, että 1092,50 dollaria olis ensimmäinen lasku, siinä on eriteltynä alv:t ja muut, että ihan luotettava kyllä on.
Ei helvetti, jos haluat menettää kaikki rahas niin siittä vaan! Noin ne huijaukset toimii, joku idiootti siihen aina tarttuu...

Muista sit tulla kertoon, kuinka rahat katoaa tililtä ulkomaille..
 
"Sara"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22862117:
En mä nyt hei mikään tyhmä ole. Siinä luki, että 1092,50 dollaria olis ensimmäinen lasku, siinä on eriteltynä alv:t ja muut, että ihan luotettava kyllä on.
Meinaatko, ettei rikolliset osaa alv:ia laskea ja merkitä ja tehdä oikean näköisiä laskuja? Kannattaisko ottaa ihan oma asianajaja ennen kuin alkaa maksamaan niitä laskuja?
Tai sitten tämä on provo, ei kai kukaan tosta vain laita rahaa tuntemattomille? Eihän?
 
"Siipi"
Tästähän oli juuri pari päivää sitten lehdissäkin juttua.. että tämä huijaus ulottuu nyt myös Suomeen. Ei kyllä mun jakeluun mene, miten oikeasti jotkut ihmiset tähän halpaan menee.

Mutta aapee taitaapi vain hassuttaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin;22862185:
Ette te nyt ihan tosissanne luule, että ap on tosissaan? Vai onko tämä nyt sitten jo niin monikerroksista, että ap:n viestin tosissaan ottajatkin provoilevat?
Mä ainakin lähden siitä oletuksesta, että ap todella voi uskoa, että se sähköposti on totta.. Onhan sitä samaa postia saaneet muutkin, ja jotkut nyt vaan ovat niin rahanhimoisia tai muuten vaan typeriä, että uskovat nuo todeksi.. Eihän siinä jäisi enää huijareille mitään tekemistä, jos kukaan ei niihin tarttuisi!
 
fsdfd
No huh, huh!! Tää on onneks kai provo!! Mun mies peri oikeesti rahaa joltain sukulaiseltaan, josta ei tiennyt mitään, vaan mun miehen isä halus jättää ittensä siitä pois, joten perintö siirtyi lapsilleen ja tosiaan, sieltä tuli ihan KIRJEENÄ postissa tietoa, esim. perukirja ja sitten kaikennäkösiä valtakirjoja, että joku 1 sukulainen voi hoitaa sen, koska perillisiä oli paljon, eri maista ja ympäri Suomea. Rahat tuli sitten vasta puoli vuotta sen jälkeen. Mutta siis, ei noissa perintöjutuissa ihan noin toimita. Kannattais ehkä hieman ensiks kysyä vaikka oikeusaputoimistosta, ennen kuin nyt vaan ahneudessaan laitat mitään tietoja mihinkään!!! Kusessa muuten olet, mut niinhän ne tyhmät yleensä ovatkin. Turha on sitten vinkua missään 7 päivää- lehdessä :D
 

Yhteistyössä