Säälitkö niitä, jotka värjää itse hiuksiaan?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olipas säälittävä aloitus. Joku rikas snobi ilmeisesti. Suomessa on paljon köyhiä, mut sun juttus perusteella TOSI paljon. Hiusvärejähän myydään ihan hirveesti ! Noin joka toinen kadulla vastaantuleva hiuksensavärjännyt on siis köyhä. Ja mitä sitten muuten vaikka oiskin ?
Mä esim. tein värinpoiston ja värjäsin uuden värin kaupan väreillä, koska kampaaja ei saanut vanhaa väriä pois aineillaan.

tp
Kaikilla nyt ei oo aikaa istua kampaamon tuolissa montaa tuntia. Tai ei pysty kun on lapsetkin hoidettavana.

Ja miksi maksaa jostakin paljon, kun voi maksaa vähän ja lopputulos on silti ihan sama.

kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja tp:
Kaikilla nyt ei oo aikaa istua kampaamon tuolissa montaa tuntia. Tai ei pysty kun on lapsetkin hoidettavana.

Ja miksi maksaa jostakin paljon, kun voi maksaa vähän ja lopputulos on silti ihan sama.
No lopputulos ei ole välttämättä yhtä hyvä.Mutta kaikilla ei tietenkään ole varaa käydä kampaajalla.Luulenpa että suurinosa palstalaisista on kotiäitejä tai pienituloisia,tai eivät muuten vaan panosta itseensä.

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tp:

No lopputulos ei ole välttämättä yhtä hyvä.Mutta kaikilla ei tietenkään ole varaa käydä kampaajalla.Luulenpa että suurinosa palstalaisista on kotiäitejä tai pienituloisia,tai eivät muuten vaan panosta itseensä.

Voi helvata, että on luulot....onneksi et oo EHKÄ meidän kampaajia..... :headwall:

namsu
Mä en mene kampaajalle vähään aikaan, en. Kolme kertaa on kampaaja leikannut pieleen, siis KOLME!!! On se kumma kun ei jakeluun mene, että ei liian lyhyeksi, eikä varsinkaan päältä eikä varsinkaan sieltä missä mun hiuksissa on pyörre. Mun liukkaat paksut hiukset ei asetu mitenkään jos ne on liian lyhyet. Mä poikotoin hetken aikaa kaikkia kampaajia ja värjäilen itse, helppoa eikä tarvi maksaa siitä että saa itku kurkussa nyhrätä pilalle menneitä hiuksiaan aamuisin.

provoaa muuallakin...
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=2&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_forumThreadId=75200

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja provoaa muuallakin...:
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=2&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_forumThreadId=75200
Ei voi olla totta. Joku on vielä säälittävämpi kuin minä. Ei keksi itse mitään sanottavaa niin käyttää minun juttuja. Olis kiva tietää kuka tuon on varastanut, eikös se ole jo rikos.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja provoaa muuallakin...:
Jaa, se olitkin sinä. Aika vasta oli laitettu, olisit keksinyt jotain itse ;)

Yhteistyössä