vieras
Eikö se oikeasti ole kenenkään mielestä vähän sellaista white trash -touhua että itse pitää värjätä, vai eikö kukaan uskalla myöntää?
Toki toki on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se oikeasti ole kenenkään mielestä vähän sellaista white trash -touhua että itse pitää värjätä, vai eikö kukaan uskalla myöntää?
Miksi ihmeessä laittaisin 60 euroa asiaan jonka saan myös kympillä?=)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.
Sua pitää sääliä sitten vaan 50%Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Mä ostan kaupasta värit jotka mulle päähän laittaa kampaajayrittäjäystäväni, se on kompromissi..
Sä et oo tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se oikeasti ole kenenkään mielestä vähän sellaista white trash -touhua että itse pitää värjätä, vai eikö kukaan uskalla myöntää?
Just joo. Mun mielestä olis tyhmää käydä kampaajalla ja maksaa liki satanen siitä lopputuloksesta jonka itsekin saan aikaan. Molempia on kokeiltu ja tätä väriä joka nyt on niin olis ihan turha hakea kampaamosta ja maksaa paljon enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.
Senkö takia sä värjäytät hiuksesi kampaajalla, ettei kukaan huomaisi sun olevan white trashia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö se oikeasti ole kenenkään mielestä vähän sellaista white trash -touhua että itse pitää värjätä, vai eikö kukaan uskalla myöntää?
Jaa ne kampaamotko myy sitten huonompilaatuisia värejä asiakkailleen kuin millä itse värjäävät?Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:KYLLÄ SÄÄLIN! Kampaajalla lopputuloksesta tulee NIIN paljon parempi ja kampaajien käyttämät aineet ovat hellävaraisempia hiuksille kuin kotivärit. En ymmärrä niitä jotka värjää kotona tukkaansa. Pesussa pois lähtevät kevytsävytteet ymmärrän kyllä (niitä minäkin olen joskus käyttänyt kotona), mutta en kotivaalennuksia tai kestovärjäilyjä/raidoituksia.
Just niin!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Sua pitää sääliä sitten vaan 50%Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Mä ostan kaupasta värit jotka mulle päähän laittaa kampaajayrittäjäystäväni, se on kompromissi..
Ihan samanlaisia ajatuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:En mä sääli, mutta mua ei vain itse huvita enää värjätä itse omaa tukkaani, koska
- en ole mitenkään kätevä käsistäni, joten aina sitä väriä päätyy kuitenkin jonnekin muualle kuin pitäisi
- en ole ammattilainen, joten en osaa oikein arvioida sitä, miten tukkani käyttäytyy minkäkin värin kanssa - oma kampaajani on laittanut mun tukkaa sen verran kauan, että tietää, miten saa mulle juuri sellaisen värin kuin kulloinkin haluan
- otan kampaajakäynnin hemmotteluna - se on mulle muutama tunti omaa aikaa, jolloin ei tarvitse tehdä muuta kuin lukea jotain naistenlehteä, juoda kahvia ja vaihtaa kuulumisia kampaajan kanssa
Et oo tosissas.Ainkin blondausjutut on niin tuhtiatavaraa kampaamois et silmät tippuu pääst.Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:KYLLÄ SÄÄLIN! Kampaajalla lopputuloksesta tulee NIIN paljon parempi ja kampaajien käyttämät aineet ovat hellävaraisempia hiuksille kuin kotivärit. En ymmärrä niitä jotka värjää kotona tukkaansa. Pesussa pois lähtevät kevytsävytteet ymmärrän kyllä (niitä minäkin olen joskus käyttänyt kotona), mutta en kotivaalennuksia tai kestovärjäilyjä/raidoituksia.