En sääli.Ei se rahasta ole kiinni.
Käyn kampaajalla värjäyttämässä vaikka olen tiukilla.
Käyn kampaajalla värjäyttämässä vaikka olen tiukilla.
Mua nolottaa ap:n puolesta oikeestaan aika paljon! Samalla jään järkyttyneenä miettimään mitä muita johtopäätöksiä hän tekee kaupassa... joku ostaa vaikka perunoita, niin se miettii, että on niin köyhä, ettei ole varaa mennä ravintolaan syömään!!!Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minua vähän nolottaa ap:n puolesta :ashamed:
Tai jos tuli omalla autolla, ei ollut varaa taksiin? :saint: *vitsailee*Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mua nolottaa ap:n puolesta oikeestaan aika paljon! Samalla jään järkyttyneenä miettimään mitä muita johtopäätöksiä hän tekee kaupassa... joku ostaa vaikka perunoita, niin se miettii, että on niin köyhä, ettei ole varaa mennä ravintolaan syömään!!!Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minua vähän nolottaa ap:n puolesta :ashamed:
Millä periaatteella saat haukkua minut, koska kysyin vain jotain yleistä asiaa? Ilmoitan ylläpidolle.Alkuperäinen kirjoittaja katus:ap on vähä tyhmä!
ja millä oikeudella sä haukut ihmistä köyhäksi, jos värjää omat hiuksensa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millä periaatteella saat haukkua minut, koska kysyin vain jotain yleistä asiaa? Ilmoitan ylläpidolle.Alkuperäinen kirjoittaja katus:ap on vähä tyhmä!
Ei köyhä ole mikään haukkumasana, niin kuin ei rikaskaan. Tyhmä on.Alkuperäinen kirjoittaja niin:ja millä oikeudella sä haukut ihmistä köyhäksi, jos värjää omat hiuksensa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millä periaatteella saat haukkua minut, koska kysyin vain jotain yleistä asiaa? Ilmoitan ylläpidolle.Alkuperäinen kirjoittaja katus:ap on vähä tyhmä!
Sanos muuta, paitsi, että sääli on sairautta. Miehet varsinkin on hyvin uusavuttomia ja laiskoja, koska ne ei juuri koskaan värjää hiuksiaanAlkuperäinen kirjoittaja viers:minä säälin sellaisia, jotka eivät värjää itse hiuksia, siitä paistaa läpi, että ovat uusavuttomia ja eivät osaa värjätä. Lisäksi ovat hyvin laiskoja.
Minä en sääli sellaisiakaan! Itse värjätessä on aina suuri riski, että jokin kohta jää ilman väriä, vaikka yrittäisi olla kuinka tarkkana. Omat hiukseni värjään itse, mutta en ihmettele kampaamossa värjääviä varsinkaan silloin, jos oman värin ja värjätyn värin välillä olisi kovin iso ero...Alkuperäinen kirjoittaja viers:minä säälin sellaisia, jotka eivät värjää itse hiuksia, siitä paistaa läpi, että ovat uusavuttomia ja eivät osaa värjätä. Lisäksi ovat hyvin laiskoja.
mä värjään itse. on varaa käydä parturissa. Mutta ainutkaan parturi ei ole vielä osanut mun hiuksia värjätä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.
Enpä ole itsesääliin vajonnut vaikka itse värjäänkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.