Säälitkö niitä, jotka värjää itse hiuksiaan?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No olipas aloitus :LOL: Mä värjään todellakin itse hiukseni, sillä en halua kestoväriä päähäni vaan kevytvärin ja kerran olen kampaajalla sen pistänyt ja sehän jämähti päähäni kuin mikä, joten jos mä haluan kevytvärin, niin teen sen todellakin itse.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minua vähän nolottaa ap:n puolesta :ashamed:
Mua nolottaa ap:n puolesta oikeestaan aika paljon! Samalla jään järkyttyneenä miettimään mitä muita johtopäätöksiä hän tekee kaupassa... joku ostaa vaikka perunoita, niin se miettii, että on niin köyhä, ettei ole varaa mennä ravintolaan syömään!!! :eek:

tossuliini
On sulla kans ap ongelma. Mä ostan aina värit ja mies laittaa ne, en ole enää 15 vuoteen käynyt kampaajalla värjäyttämässä hiuksiani kun toi tulee halvemmaksi kun ostaa värin ja mies laittaa. Ite en saa takahiuksia tasasesti laitettua niin siksi en tee sitä ite. Ainoa syyt minkä takia käyn kampaajalla on kiharat (ei varmaan enää koskaan) ja sitten hiusten leikkauttaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minua vähän nolottaa ap:n puolesta :ashamed:
Mua nolottaa ap:n puolesta oikeestaan aika paljon! Samalla jään järkyttyneenä miettimään mitä muita johtopäätöksiä hän tekee kaupassa... joku ostaa vaikka perunoita, niin se miettii, että on niin köyhä, ettei ole varaa mennä ravintolaan syömään!!! :eek:
Tai jos tuli omalla autolla, ei ollut varaa taksiin? :saint: *vitsailee*

vieras
Sisko osti kerran kauppareissulla käsivoidetta,kurkkua,siivoushanskat ja jonkun roskalehden jossa oli antti tuisku kannessa. Myyjällä oli hyvä ilme ja sisko tajus vasta kuitin luettuaan mitä täti virnuili :D mutta siis kaikenlaisia mielleyhtymiä sitä tuleekin kun vilkasee toisen ostoksia ;)

Kampaajalla voisi kai käydä jos löytäisi yhdenkin ammattitaitoisen sellaisen joka ei olisi heti leikkaamassa tukkaa siiliksi kun tuoliin istuu..
Minä värjään hiukseni itse koska tiedän silloin minkälaisen värin pähäni saan. Kampaajallaei voi olla koskaan ihan varma.

vieras
Tosiaankin nolottaa ton ap:n puolesta. Onko se niin köyhä, että joutuu ITSE käymään kaupassa? Siis eikö sillä ole varaa palvelijaan tai ulkona syömiseen. Mä kyllä säälisin ap:ta, mutta onneksi en itse joudu käymään köyhien paikoissa, kuten kaupoissa, jottei tarvitse tuntea myötähäpeää, kun jotkut on niin köyhiä.

vieras
ntäs minä sitten? Värjään itse kotona, tai sisko laittaa kotona, mutta kampaamon väreillä. Sisko siis kampaaa, mutta harvemmin silti ehdin sinne kampaamoon istumaan vaan laittelen kotosalla.. hmm.. puolisäälittävä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja viers:
minä säälin sellaisia, jotka eivät värjää itse hiuksia, siitä paistaa läpi, että ovat uusavuttomia ja eivät osaa värjätä. Lisäksi ovat hyvin laiskoja.
Sanos muuta, paitsi, että sääli on sairautta. Miehet varsinkin on hyvin uusavuttomia ja laiskoja, koska ne ei juuri koskaan värjää hiuksiaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja viers:
minä säälin sellaisia, jotka eivät värjää itse hiuksia, siitä paistaa läpi, että ovat uusavuttomia ja eivät osaa värjätä. Lisäksi ovat hyvin laiskoja.
Minä en sääli sellaisiakaan! Itse värjätessä on aina suuri riski, että jokin kohta jää ilman väriä, vaikka yrittäisi olla kuinka tarkkana. Omat hiukseni värjään itse, mutta en ihmettele kampaamossa värjääviä varsinkaan silloin, jos oman värin ja värjätyn värin välillä olisi kovin iso ero...

noup
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.
mä värjään itse. on varaa käydä parturissa. Mutta ainutkaan parturi ei ole vielä osanut mun hiuksia värjätä.

hyvin olen värjännyt, ja kun välillä tuttujen hiuksia katsoo jotka on käyny oikeen kampaajalla niin naurussa on pidättämistä =)

ehkä mä vielä hyvän parturin löydän..

Keittiönoita
Mä säälin ihmisiä, jotka ostaa kaupasta vessapaperia. Se on jotenkin niin rahvaanomaista :x Meillä käy päivittäin palkattu suolentyhjentäjä, joka hoitaa homman hygieenisesti ja hajuttomasti :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.
Enpä ole itsesääliin vajonnut vaikka itse värjäänkin. :D

Kiva provo :)

Mä olen värjännyt joskus itse ja kerran kun värjäsin, jopa parturi sanoi, että väri oli niin osuva, että hänkään ei olisi niin hyvää väriä löytänyt. En vaan ole kyseistä väriä enää mistään löytänyt.

Yhteistyössä