Säälitkö niitä, jotka värjää itse hiuksiaan?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.

Rukoilijasirkka
En sääli, eihän se varallisuudesta mitään kerro.

Mä käyn kampaajalla, vaikka en ui rahoissa, ihan vaan, koska kun on ohuet hiukset, en halua niihin itse tehä mitään värjäysjuttuja, kun aina on ollut huono tulos.

jaaha
Tai sitten se kertoo siitä mihin ihminen haluaa rahansa laittaa. Mä olen värjännyt hiukseni kampaajalla, mutta harkitsen siirtymistä kotivärjäykseen. Tulisi niin paljon halvemmaksi. Laitan nekin rahat mieluummin vaikka osakkeisiin.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.
Ei kyllä paljasta. Toisilla vaan on tapana värjätä itse (tai esim. kaveri värjää). Enkä ole kyllä yhdenkään ihmisen hiusväristä koskaan nähnyt, onko se selvästi kotona laitettu vai onko käynyt kampaajalla. :whistle:

No jo on
Eihän se mitään kerro. Minä en todellakaan tuhlaa rahojani kampaajalle värjäysasioissa. Olen värjännyt toistakymmentä vuotta ihan itse kuukausittain. Hyvältä näyttää ja tuloja reilut 35000 vuodessa, eli en koe olevani kovin köyhä.

Mulle on ylimääräinen rasitus varata kampaaja-aika, saapua sinne kellon mukaan ja vielä lopuksi puhella leppoisia kampaajan kanssa. Siksi värjään itse, jos värjäystyö on sensorttinen, että uskon siitä selviytyväni.

Mä oon kaks kertaa värjäyttäny hiukset kampaajalla ja kummallakin kerralla kärähti hiukset.. |O Vuosikaudet värjäilin kaupan väreille eikä kärähtäny kertaakaan. että näin..

Ja musta nyt on ihan kertakaikkisen naurettavaa maksaa järjettömiä summia hiusten värjäyksestä jos sen saa ittekki tehtyä. Ennemmin säästän neki rahat ja ostan vaikka lankaa.. :LOL:

idiot.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just sunlaisten ihmisten takia mua ahdistaa ostaa kaupan hiusvärejä :| Vaikka en sitä häpeäkään niin aina on olemassa se mulkvisti joka luulee tietävänsä yhden asian perusteella toisten tulot, onnellisuuden ja sen syönkö leikkelettä vai lauantaimakkaraa. Kunnon leikkeleitä syön, nyt kun päättelit kuitenkin jo hiusten värjäyksen perusteella muuta.
Mä värjään kotona kaupan väreillä, tai sitten kampaajasukulainen värjää joko kaupan tai kampaamon väreillä, mutta siitä huvista en viitsi maksaa 60e..

vieras
:) hmm..en aina jaksais mennä kampaajalle pelkän juurikasvun tai raitojen takia,eri asia jos haluaa kahdella värillä tai sellaisilla väreillä jotka vaativat alle värinpoiston. Miksi pitäisi sääliä? Pystytkö sä sanomaan kaupungilla kuka on värjäyttänyt kampaajalla ja kuka värjännyt itse? Mulla ainakin ajan säästöstä kysymys,väri on helppo laittaa tukkaan vaikka pojun päikkäreiden aikaan eikä tartte lähteä yksinkertasen jutun takia moneks tunniks muualle istumaan :)

Yhteistyössä