Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 13:20 Minkkuliina kirjoitti:Olipa helpottavaa lukea että muillakin tosiaan voi olla samanlaista eikä ainoastaan meillä! Mies tienaa huomattavasti enemmän kuin minä, jos minulta rahat loppu niin mies ei auta. Ja kun minimi äitiysrahalla olen niin jokainen varmaan tietää ettei se riitä 5 henkisessä perheesä edes ruokaan. Puhelin, autovakuutus ym. minun mielestä pekollisiin laskuihin mies ei puutu, jos sanon että pitäis maksaa mutta ei oo rahaa niin toteaa vaan että jää sit maksamatta. Mies myös omistaa talon ja kaiken muunkin eli minulla ei osuuta mihinkään. Mies on päivät töissä ja illat opiskelee, minä hoidan kodin ja lapset, (myös hänen edellisestä liitosta) enkä juurikaan nurise. Koen kai jotenkin että kun itselläni ei ole tähän yhteiseen yritykseen mitään antaa niin ei ole sitten oikeutta mitään vaatiakkaan. Surullinen ja masentunut tästä tilanteesta kyllä olen ja toisinaan menee päiviä masennuksen kourissa ettei saa aikaiseksi muuta kun itkua.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 10:11 Sollu kirjoitti:Kyllä kyllä,rahaa saa pyytämättäkin.Tahtoo olla vaan niin,että sen vastaanottaminen ei ole aina niin helppoa.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 10:11 Sollu kirjoitti:Kyllä kyllä,rahaa saa pyytämättäkin.Tahtoo olla vaan niin,että sen vastaanottaminen ei ole aina niin helppoa.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 23:04 Äiti kirjoitti:Saatteko mieheltänne rahaa?
Miten olette hoitaneet rahan saannin? Vai pärjäättekö hoitotuella?
Siis ne jotka ette ole töissä!