Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!


Mistäs mä löytäisin pari tai vaikka kolmekin hyvälaatuista (paksupohjaista) kattilaa jotka voi säilyttää sisäkkäin? Noita halpasettejä en osta, yksi sellainen tuli jo koettua.

Uuden työkämpän liesi on niin uusi ettei se suostu toimimaan vanhojen kattiloiden kanssa.
 
Huomenta!


Mistäs mä löytäisin pari tai vaikka kolmekin hyvälaatuista (paksupohjaista) kattilaa jotka voi säilyttää sisäkkäin? Noita halpasettejä en osta, yksi sellainen tuli jo koettua.

Uuden työkämpän liesi on niin uusi ettei se suostu toimimaan vanhojen kattiloiden kanssa.
vanhan kattilan saa pelaamaan induktion päällä kun laittaa teräslevyn väliin

tätä ei tosin kysytty...
 
Oikeasti? Ku noi kyllä toimivat edellisellä induktioliedellä. Uusi on liian nirso.
Mistähän saisi suoraa levyä? Jos ite leikkaa ni saksethan vääntävät reunat...

eiku rälläkkä!
mun käsityksen mukaan semmosia levyjä saa valmiina kaupasta

mut joo, jos ite tekee niin rälläkällä se käy

joku 5mm vahvaa varmaan pitää olla että magneettipiiri sulkeutuu kunnolla
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Elikäs joo. Kattilaongelma ratkaistu ku piti hakea Ikeasta pari mattoa. Samalla mukaan tarttui kolmelitrainen tavallinen kattila plus painekattila.

Niin tykkään noista matoista! Tukevasti pysyvät aloillaan pöytäryhmän ja nojatuolien alla. <3

 
vierailija
Elikäs joo. Kattilaongelma ratkaistu ku piti hakea Ikeasta pari mattoa. Samalla mukaan tarttui kolmelitrainen tavallinen kattila plus painekattila.

Niin tykkään noista matoista! Tukevasti pysyvät aloillaan pöytäryhmän ja nojatuolien alla. <3

Haiseeko tuo matto?
 

Yhteistyössä