Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Elikäs joo. Kattilaongelma ratkaistu ku piti hakea Ikeasta pari mattoa. Samalla mukaan tarttui kolmelitrainen tavallinen kattila plus painekattila.

Niin tykkään noista matoista! Tukevasti pysyvät aloillaan pöytäryhmän ja nojatuolien alla. <3

Meillä on toi Lohalssi ollu vähän aikaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Meikä käytti puolet päivästä varautuen hinnannousuihin.

Ensi viikolla saadaan alle pienenpieni pikkukulutuksinen kottero turhan ahneen volvomurun rinnalle. Kai sillä sit pk-seudulla viitsii ajella. Ku ei oo pitkiä matkoja.
Meidän pitäis hommata uus auto. Mut polttoaineen hinnannousu mietityttää.
En tiedä hybrideistä mitään, mutta semmosia ehkä alan katella...
 
Ehkä eilen kun pakkauksen avasi, sen haisti. Nyt tuntuu vieno tuoksu vain jos tunkee nenänsä lattian tasolle.

Minusta tavallaan sääli, ettei juutin luonnollinen tuoksu tunnu enää nenään!
Jotkut ne Ikean juuttimatot haisi suoraan sanottuna homeelle.

Nuuhkin niitä mattoja, ja otin vähiten haisevan, tai siis jossa on aito juutin lemu.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Jotkut ne Ikean juuttimatot haisi suoraan sanottuna homeelle.

Nuuhkin niitä mattoja, ja otin vähiten haisevan, tai siis jossa on aito juutin lemu.

Noi oli muovitettu ja rullalla. Mut homeinen ois lähtenyt hetimiten takaisin. Mun nokka ei homeen hajua siedä!


Nyt oon miettinyt, että pitäisikö hakea keittiöön vielä pieni vastaava -jos sopivan kokoisia des on- työtason/tiskipöydän eteen jalkojen alle mut jos se kostuessaan si alkaakin haista homeelta ni... Ehkä sittenkn pieni räsymatto joka on helppo pyykätä ku kokatessa roiskuu.
 
Noi oli muovitettu ja rullalla. Mut homeinen ois lähtenyt hetimiten takaisin. Mun nokka ei homeen hajua siedä!


Nyt oon miettinyt, että pitäisikö hakea keittiöön vielä pieni vastaava -jos sopivan kokoisia des on- työtason/tiskipöydän eteen jalkojen alle mut jos se kostuessaan si alkaakin haista homeelta ni... Ehkä sittenkn pieni räsymatto joka on helppo pyykätä ku kokatessa roiskuu.
Ei kannata hommata juuttimattoa paikkaan jossa se likaantuu ja tarviis pestä usein.
 
Mitähän jännää uutta tänä kesänä koettaisi kasvattaa?

Tuli viherpihan näytenumero ja alkoihan se syyhytä. Multasormi siis.

Anista ainakin voisi kylvää. Se kun tuoksuu niin hyvältä kun hypistelee lehtiä sormien välissä. Ja kai sitä voisi limppuunkin siemeninä mautśteeksi lykkiä.

Ja etsinnässä ois myös uusi nisperon taimi, ku sen edellisen, itse siemenestä kasvatetun, onnistuin kuivattamaan kuoliaaksi.
 
Mitähän jännää uutta tänä kesänä koettaisi kasvattaa?

Tuli viherpihan näytenumero ja alkoihan se syyhytä. Multasormi siis.

Anista ainakin voisi kylvää. Se kun tuoksuu niin hyvältä kun hypistelee lehtiä sormien välissä. Ja kai sitä voisi limppuunkin siemeninä mautśteeksi lykkiä.

Ja etsinnässä ois myös uusi nisperon taimi, ku sen edellisen, itse siemenestä kasvatetun, onnistuin kuivattamaan kuoliaaksi.
Koetapa kasvattaa luffa-kurkkua.
Olen itse koittanut jo parina vuonna, mutta ekalla kerralla siitä tulikin, yllätysyllätys, kesäkurpitsa ja viime vuonna kesä loppui kesken.
Eli jos meinaat sitä kasvattaa, olisi kylvön aika nyt.
Olisi kiva kuulla, miten monta pesusientä saat kasvatetuksi.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä