Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitähän jännää uutta tänä kesänä koettaisi kasvattaa?
Mä mietin just viikko sitten, että mitäs jännää mä voisin kasvattaa mitä kissa ei yrittäisi syödä ennen aikojaan eikä muullonkaan.
Tekis mieli ostaa parvekkeelle sellanen pien sitruspuu (kasvaa hitaasti), mutta voin kuvitella miten tuo ipana heittelis siitäkin mullat lattioille ja nakertelis lehet...
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Boobis ja Lispetti
Mä mietin just viikko sitten, että mitäs jännää mä voisin kasvattaa mitä kissa ei yrittäisi syödä ennen aikojaan eikä muullonkaan.
Tekis mieli ostaa parvekkeelle sellanen pien sitruspuu (kasvaa hitaasti), mutta voin kuvitella miten tuo ipana heittelis siitäkin mullat lattioille ja nakertelis lehet...
715517, niitä voi aina isontaa eikä kissa ole esteenä
 
Mä mietin just viikko sitten, että mitäs jännää mä voisin kasvattaa mitä kissa ei yrittäisi syödä ennen aikojaan eikä muullonkaan.
Tekis mieli ostaa parvekkeelle sellanen pien sitruspuu (kasvaa hitaasti), mutta voin kuvitella miten tuo ipana heittelis siitäkin mullat lattioille ja nakertelis lehet...

Etsi jostain facebookin roskalavalta tai vastaavasta iso lintu- tai jyrsijähäkki ja laita sitrus kasvamaan sen sisälle
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Etsi jostain facebookin roskalavalta tai vastaavasta iso lintu- tai jyrsijähäkki ja laita sitrus kasvamaan sen sisälle
Se näyttääkin hyvältä!❤

Mulla oli rehu tämän tyyppisesti joskus vanhassa kuvan tyylisessä häkissä:



Kun ei osta ”aitoa” häkkiä vaan tuollaisen koristehäkin niin saattaa päästä halvemmallla.
En tosin tiedä onko noita koristehäkkejä isoinakin.:unsure:
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Poika tuli, eli se olis leffailta ja kiinalaista ruuaksi.
Hirveesti ollaan juteltu vallitsevasta poliittisesta tilanteesta ja mietitty, että mitäs sitte jos...äitinä sitä ajattelee, että haluan viedä lapset turvaan, mutta sittenpä se lapsi avaakin suunsa vieressä ja sanoo ''Kyll omaa maata pitää puolustaa, tuntuu se miten pelottavalta tahansa...'' ja sitte saakin taas muistutuksen siitä miten nopeesti noi pallerot kasvaa, ihan liian nopeesti tulevat miehiksi:(
 
Klo 5+ jotain valvotti vielä tänään ja riehui, sitte käskin mennä nukkumaan niin heittäytyi nojatuoliin sellaseen ihme U asentoon, että pää tillitti kattoo peräpään päältä...en ihan saanut siitä hetkestä kuvaa, mutta aikalailla hyvän sain kuitenkin.
*ojentaa Ellulle meidän kesämökin avaimet, sinne asumaan ja katti turkki hulmuten ulkoilemaan pihalle ku linnanherra konsanaan*
 

Yhteistyössä