Ellu! Hävisit.
Ananas todellakin kuuluu pizzaan ja pizzan reunat on syötävä – yli 66 000 suomalaista vastasi, miten keittiössä tulee käyttäytyä
Ruoka voi kuumentaa tunteita, jos toinen valitsee tai tekee ”väärin”.www.is.fi
Ellu! Hävisit.
Ananas todellakin kuuluu pizzaan ja pizzan reunat on syötävä – yli 66 000 suomalaista vastasi, miten keittiössä tulee käyttäytyä
Ruoka voi kuumentaa tunteita, jos toinen valitsee tai tekee ”väärin”.www.is.fi
Oon, varsinkin tuota ylempääElluuu, ootko kattonu näitä!
Tääkin pariskunta on hiivatin hauska:
Näil on paaaaljo enempiki vidioita ku nää!
On hauska kun suuri epätoivo oikein paistaa miesrukan kasvoilta kun eukko muun muassa päättää puolittaa spaghetit!!Oon, varsinkin tuota ylempää
Joo ja syö tulevan anopin eessä spagettia väärin ja sitä miestä hävettää seOn hauska kun suuri epätoivo oikein paistaa miesrukan kasvoilta kun eukko muun muassa päättää puolittaa spaghetit!!
Tai se kun eukko haukkuu anopin ruokia mauttomiks!!Joo ja syö tulevan anopin eessä spagettia väärin ja sitä miestä hävettää se
Aika on tällä kertaa minun puolellani. Autot kun pian ovat vain pyörillä liikkuvia tietokoneita...Seluseli. Myönnä pois vaan että sinulta ei auton korjaaminen onnistu.
Siis innokkaasti hiilidioksidia syytämään, tosin Suomen päästöt eivät riitä takaamaan meille Etelä-Euroopan täysin lumetonta ilmastoa. Nyt on luvassa Puolan ilmasto, jonka kerrotaan olevan elinkelvoton?Hyi saatana. En pistäisi pahakseni vaikken ikinä enää näkisi yhtä ainoaa lumihiutaletta
Aika on tällä kertaa minun puolellani. Autot kun pian ovat vain pyörillä liikkuvia tietokoneita...
ton putrelin hulluudella ei ole äärtä eikä laitaaNyt ne sitten hyökkäsivät Ukrainaan Valko-Venäjän kanssa
vanhan kattilan saa pelaamaan induktion päällä kun laittaa teräslevyn väliinHuomenta!
Mistäs mä löytäisin pari tai vaikka kolmekin hyvälaatuista (paksupohjaista) kattilaa jotka voi säilyttää sisäkkäin? Noita halpasettejä en osta, yksi sellainen tuli jo koettua.
Uuden työkämpän liesi on niin uusi ettei se suostu toimimaan vanhojen kattiloiden kanssa.
Oikeasti? Ku noi kyllä toimivat edellisellä induktioliedellä. Uusi on liian nirso.vanhan kattilan saa pelaamaan induktion päällä kun laittaa teräslevyn väliin
tätä ei tosin kysytty...
mun käsityksen mukaan semmosia levyjä saa valmiina kaupastaOikeasti? Ku noi kyllä toimivat edellisellä induktioliedellä. Uusi on liian nirso.
Mistähän saisi suoraa levyä? Jos ite leikkaa ni saksethan vääntävät reunat...
eiku rälläkkä!
mun käsityksen mukaan semmosia levyjä saa valmiina kaupasta
mut joo, jos ite tekee niin rälläkällä se käy
joku 5mm vahvaa varmaan pitää olla että magneettipiiri sulkeutuu kunnolla
Toinen melkein yhtä hyvä konsti on laittaa nuotio kattilan alle.vanhan kattilan saa pelaamaan induktion päällä kun laittaa teräslevyn väliin
tätä ei tosin kysytty...
Toinen melkein yhtä hyvä konsti on laittaa nuotio kattilan alle.
Kyse olikin korjaamisesta. Osaatko korjata viallisen ohjelmiston ja kirjoittaa sen appin uusiksi?Ovat olleet jo pitkään ja ohjelmat saa ladattua netistä.
Vaikka appina luuriin..
Haiseeko tuo matto?Elikäs joo. Kattilaongelma ratkaistu ku piti hakea Ikeasta pari mattoa. Samalla mukaan tarttui kolmelitrainen tavallinen kattila plus painekattila.
Niin tykkään noista matoista! Tukevasti pysyvät aloillaan pöytäryhmän ja nojatuolien alla. <3
LOHALS matto, kudottu, luonnonvärinen, 200x300 cm - IKEA
LOHALS matto, kudottu, luonnonvärinen, 200x300 cm Valmistettu neutraalin värisestä luonnollisesta juutista, joka luo rauhallisen ilmeen kaikkiin tiloihin. Tämä kestävä matto on erityisen käytännöllinen ruokailutilassa, koska se on kudottuna helppo imuroida.www.ikea.com
Onko sulla tapana kirjoittaa uusiks itse päivitykset/ohjelmat vai lataatko ne netistä?Kyse olikin korjaamisesta. Osaatko korjata viallisen ohjelmiston ja kirjoittaa sen appin uusiksi?
Ehkä eilen kun pakkauksen avasi, sen haisti. Nyt tuntuu vieno tuoksu vain jos tunkee nenänsä lattian tasolle.Haiseeko tuo matto?