Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kalamies, mikähän se juhlallinen mahtihetki on kun vetäset sen vuotuisen 1 piispanmunkin?

"No niin kollegat, viimeinen kvartaali firmassamme on ollut 30 %:n kasvua. Voimme olla ylpeitä itsestämme. Puhelimemme on tukossa tilauksista.
-Otetaas piispanmunkki sille. Mutta vain yksi, jotta kulukuurista ei poiketa!"
Yleensä kun käyn kesällä äitin luona kylässä niin siellä se piispamunkki mua venaa
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Kais
Mut eiks sulle tuu koskaan mielitekoa syödä 3 munkkia? :eek:
Rapeakuorista, sisältä pehmeää munkkia joka jättää sokeria huuliisi?
multa ei kysytty mutta vastaan silti

mulle riittää niin yx munkkiki niinku yx nainenki
Tällä kertaa täytyy antaa tukea Echolle. Kyllä kolme sisältä pehmeää voi olla ylipääsemätön houkutus...
 
Putin, Macron ja Biden tapaavat vielä kerran neuvotteluissa, hyvä. :)

Keskustelut menee näin.
Macron: Vladimir, mon ami, kuinka hienosti korostaakaan botox-hoitosi poskipäitäsi!
Putin: Da, tavarits Emmanuel. Sinun uusin meikkivoiteesi sävy tuo mieleeni auringonlaskun länsitaivaalla (kuvastaa sitä että länsimaat ovat auringonlaskun maita, hahaa).
Biden: ...zZZZZzzz....
 
Sitten Bidenkin herää ja päästään asiaan.

B: Sergei, sorry, Vladimir: liity meidän isojen poikien illuminatiin! Aina hulppeita kellaribileitä ja jyystöä klo 24 alkaen kuumien 12-vuotiaiden tyttöjen kanssa, naamiot päässä! (ilmankos mua väsyttää päivät pitkät)
Ei tartte ku opetella muutama säe latinankielistä mölötystä Luciferille, se kuulostaa ku latinankieliseltä muffinssireseptiltä tai koronapassin latausohjeelta!
Maailma yhdentyy ja mä yhdyn myös kaikkiin! One wörld!

Putin: Njet, tavarits. Minulla on Xi:n kanssa timmejä tsainapimuja puskettavaksi, kiskomme niitä taljalla talvipalatsissani. Ne tulla minun luo kontissa, kuten sinullekin.
En tjarvitse satananpalvonta, minulla olla komjynismi, se on pjarasta.

Sitten me metsästää villisika ja juoda vodka.
Minä anta Xi:lle 10 parasta karvalakkityttöä Kazakstanin lastenkodista ja hän antaa minulle 5 uiguurityttöä. Reilua, eikö? Hjuva, nuori liha.

Biden: It's a war!!!!!!
 
  • Vau!
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä