Kerran vuodessa ees käy munkki!ukkomiehellä toi piispan (eli berliinin) munkin päivä on se kun saa himassa pesää
Kerran vuodessa ees käy munkki!ukkomiehellä toi piispan (eli berliinin) munkin päivä on se kun saa himassa pesää
käy käyKerran vuodessa ees käy munkki!
nautitaanko se aktin jälkeen juhlistamiseksi vai onko se semmonen vihje että kun tuut töistä ja on munkkikaffet katettu niin tiiät että tänään lohkee?ukkomiehellä toi piispan (eli berliinin) munkin päivä on se kun saa himassa pesää
Aha ookkeiEn mä tykkää munkeistä. Yhden piispan ja munkin vetäsen vuodessa
Yleensä kun käyn kesällä äitin luona kylässä niin siellä se piispamunkki mua venaaKalamies, mikähän se juhlallinen mahtihetki on kun vetäset sen vuotuisen 1 piispanmunkin?
"No niin kollegat, viimeinen kvartaali firmassamme on ollut 30 %:n kasvua. Voimme olla ylpeitä itsestämme. Puhelimemme on tukossa tilauksista.
-Otetaas piispanmunkki sille. Mutta vain yksi, jotta kulukuurista ei poiketa!"
Eiköhän ne hyväksyHuomenna on lääkäri,jutellaan tules-kuntoutuksesta. Toivottavasti lääkäri kirjoittaa lausunnon kelalle ja kela hyväksyy kuntoutuksen.
Toivotaan peukut pystyssäEiköhän ne hyväksy
Mut eiks sulle tuu koskaan mielitekoa syödä 3 munkkia?
Rapeakuorista, sisältä pehmeää munkkia joka jättää sokeria huuliisi?
Tällä kertaa täytyy antaa tukea Echolle. Kyllä kolme sisältä pehmeää voi olla ylipääsemätön houkutus...multa ei kysytty mutta vastaan silti
mulle riittää niin yx munkkiki niinku yx nainenki
ääh, liian laihojaTällä kertaa täytyy antaa tukea Echolle. Kyllä kolme sisältä pehmeää voi olla ylipääsemätön houkutus...
Samaa mieltä!ääh, liian tsainoja
Nauti nyt ruisleivästä. Ja missasit parhaat/pahimmat lumimyräkät kun olit palmun alla.*ruisleipäöverit*
Ja jotain vikaa nokassa ja/tai poskionteloissa. Korvakaan ei digannut laskusta vaan naksuu ärsysti.