V
vierailija
Vieras
Vesitauko on vain tansseissa. Mitä työtä teet?HuomentaTöissä taas vesitauolla
Ei kuulosta kyllä yhtään niin ihanalta kuin kahvitaukokuulostaa itseasiassa melkoisen säälittävältä
Vaikka tauko kun tauko
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vesitauko on vain tansseissa. Mitä työtä teet?HuomentaTöissä taas vesitauolla
Ei kuulosta kyllä yhtään niin ihanalta kuin kahvitaukokuulostaa itseasiassa melkoisen säälittävältä
Vaikka tauko kun tauko
![]()
En pese, enkä farkkuja. Alusvaatteet pesenPesettekö te uudet sukat ennen kuin otatte ne käyttöön vai olenko outo sen suhteen että pesen?
Tulee vielä poliisit kotiin jos noin tekee.ostatko farkut pesemättä niitä ensin?
Tulee vielä poliisit kotiin jos noin tekee.![]()
Tuskin tulee, vaan ihminen menee itse tuskissaanTulee vielä poliisit kotiin jos noin tekee.![]()
enPesettekö te uudet sukat ennen kuin otatte ne käyttöön vai olenko outo sen suhteen että pesen?
Jos haet kaupasta housut kotiin pestäväksi ennen ostoa niinkun sanoit, jos ei poliisi niin joku muu ne hakee pois sinulta.Tuskin tulee, vaan ihminen menee itse tuskissaanhakemaan hoitoa jne.
Ja paskat
Tottakai ne pitää pestä ennen käyttöä
Päinvastoin, kun sanoin et tuskin tulee - ei siis tule. Eri asia tosiaan jos siinä tuotteessa olis jotain jäljitettyä vaaraa, jonka ostajat halutaan saada selville. No, rakkulaihottuma niistä vaan tulee eikä saa pestä ihoa viikkon. Se rajoittuu sille alueelle, missä kangastakin oli ja emiten siellä missä oli lämpimintä - ihan omissa tuskissa koettua ja olin jopa pessyt sen aluspaidan - ei lähtenyt myrkky, mutta diagnoosin tiesi lääkäri kertoa heti. Sairaslomaa jne. Mut ei kysynyt, mistä olin ostanut, joten melko varmasti ei tule kotoa hakemaan potilaita - paitsi jos ei syytä saisi selville, voitelisi äidin kortisonilla ja ihmettelisi, mistä johtuu huono näkö, huimaa ja pääki on kipeä. Mulla onkin ollut erityisen viisas lääkäriJos haet kaupasta housut kotiin pestäväksi ennen ostoa niinkun sanoit, jos ei poliisi niin joku muu ne hakee pois sinulta.![]()
Ei mun ainakaan pidä
Tottakai ne pitää pestä ennen käyttöä
samoin sukatJos haet kaupasta housut kotiin pestäväksi ennen ostoa niinkun sanoit, jos ei poliisi niin joku muu ne hakee pois sinulta.![]()
Missähän sä asut kun housujen pöllimen ei ole mitään rikollista touhua.kun sanoin et tuskin tulee - ei siis tule.
Lopeta nyt tuo valehtelu, olet kertonut ettet käy lääkärissä, et ole käynyt vuosikymmeniin omien sanojesi mukaan.Mulla onkin ollut erityisen viisas lääkäri![]()
Ihan itse olen ja muistinkin kertoneeni siitä ihottumasta aiemminkin. Kauanko siitä olis---- 15 vuotta varmaan.Lopeta nyt tuo valehtelu, olet kertonut ettet käy lääkärissä, et ole käynyt vuosikymmeniin omien sanojesi mukaan.
Vai oletko Paulan sisko Peelo?
Pöllimen ei sano mulle mitään. Pöllin tiedän ja men on ihmiset monikossa tai miehet.Missähän sä asut kun housujen pöllimen ei ole mitään rikollista touhua.![]()
Juu, uskon että kaikki lukevat tuon...hakevat evästä oikein ja asettuvat lukemaan sun linkkejä.Mut nyt mun täytyy mennä. Lukekaa tuo kun en ehdi ite.
Niin, katso sit vaikka se Trumanshow - ehkä aurinkolasit päässä parempi? ---en ehdi nyt, sanoin, vuosiluku 1936 vaatii vähän enemmän perehtymistäJuu, uskon että kaikki lukevat tuon...hakevat evästä oikein ja asettuvat lukemaan sun linkkejä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...astavat-nojatuoleistaan-myrkkyaineita/1853518Juu, uskon että kaikki lukevat tuon...hakevat evästä oikein ja asettuvat lukemaan sun linkkejä.
En pese. Pesen jos vaatteen ohjeessa sanotaan.Pesettekö te uudet sukat ennen kuin otatte ne käyttöön vai olenko outo sen suhteen että pesen?
No, tuo ainakin kannattaa lukea. Olihan sillä yhdellä kalastajallaki joku ihovaivaJuu, uskon että kaikki lukevat tuon...hakevat evästä oikein ja asettuvat lukemaan sun linkkejä.
Juu juu, keitän eka kahvia ja teen aamupalan.Juu, uskon että kaikki lukevat tuon...hakevat evästä oikein ja asettuvat lukemaan sun linkkejä.
Asuu sun naapurissaMissähän sä asut kun housujen pöllimen ei ole mitään rikollista touhua.![]()
Minä pesen nekinMä ainakin pesen kaikki uudet vaatteet ennen käyttöön ottoa, paitsi ulkotakit ja ulkoiluhousut.