Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos haet kaupasta housut kotiin pestäväksi ennen ostoa niinkun sanoit, jos ei poliisi niin joku muu ne hakee pois sinulta. :confused:
Päinvastoin, kun sanoin et tuskin tulee - ei siis tule. Eri asia tosiaan jos siinä tuotteessa olis jotain jäljitettyä vaaraa, jonka ostajat halutaan saada selville. No, rakkulaihottuma niistä vaan tulee eikä saa pestä ihoa viikkon. Se rajoittuu sille alueelle, missä kangastakin oli ja emiten siellä missä oli lämpimintä - ihan omissa tuskissa koettua ja olin jopa pessyt sen aluspaidan - ei lähtenyt myrkky, mutta diagnoosin tiesi lääkäri kertoa heti. Sairaslomaa jne. Mut ei kysynyt, mistä olin ostanut, joten melko varmasti ei tule kotoa hakemaan potilaita - paitsi jos ei syytä saisi selville, voitelisi äidin kortisonilla ja ihmettelisi, mistä johtuu huono näkö, huimaa ja pääki on kipeä. Mulla onkin ollut erityisen viisas lääkäri:love:
 
vierailija
Missähän sä asut kun housujen pöllimen ei ole mitään rikollista touhua. o_O
Pöllimen ei sano mulle mitään. Pöllin tiedän ja men on ihmiset monikossa tai miehet.
Oikeastaan ei tule käytyä vaatekaupoissa, kun entisiäkin on ihan riittävästi - siltä varalta, et kaivosta loppuu vesi tai pyykkikone menis rikki:ROFLMAO:
Mut nyt mun täytyy mennä. Lukekaa tuo kun en ehdi ite.
 

Yhteistyössä