mä olen täynnä sisältä ja ulkoa
Kirjoitusvirhe on yksi sana.Ongelman ratkaisu kykyä sulla ei näytä olevan. Kannattaa mennä muualle jos kirjoitus virheet sinua häiritsee.
Tuo yös ei oo mikään virhe mistään, se oli tarkpituksella noin kirjoitettu.Kirjoitusvirhe on yksi sana.
Ei mulla muuta. Äläkä nyt leikistä suutu. Vai suututko?
Ja ratkaisukyky on yös yksi sana.
SuutunKirjoitusvirhe on yksi sana.
Ei mulla muuta. Äläkä nyt leikistä suutu. Vai suututko?
Ja ratkaisukyky on yös yksi sana.
jos saamaan ruvetaan niin kavereille kans!Haluaisitko saada pillua?
Joo sulle ja annan kohta salaisen tapaamispaikan koordinaatitjos saamaan ruvetaan niin kavereille kans!
Tottakai, mutta ei sillä oo mitään antaa. Mahtaako olla edes omiksi tarpeiksi.jos saamaan ruvetaan niin kavereille kans!
Ja alakoomalle kans, pekule soikoon.Joo sulle ja annan kohta salaisen tapaamispaikan koordinaatit
Sä et uskonut että on mitään annettavaa... Jäät ilmanJa alakoomalle kans, pekule soikoon.
Ok,fine. Tyydyn osaani. Oomminä ollu ennenki iliman.Sä et uskonut että on mitään annettavaa... Jäät ilman
Mä flirttailen miehen kanssa mesessä ja irl. Mitäs nyt?Tämä koskee teitä palstamammat, eritoten emari
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/859512ac-eb1a-4628-82be-8be0064365ca
Flirttailetko muille somessa, muttet kumppanillesi kotona? On aika katsoa peiliin.
Uskon, että jatkuvaan flirttailuun somessa on jokin syy. Silloin pitäisi pysähtyä arvioimaan oman parisuhteen tilaa ja omia tunteita, eikä jatkaa flirttailua.
niimpä, tähän ikkään mennessä on tottunu jäämään ilmanOk,fine. Tyydyn osaani. Oomminä ollu ennenki iliman.
Aqela, kummoset vaatteet sinulla on päällä?Mä flirttailen miehen kanssa mesessä ja irl. Mitäs nyt?
Saman miehen vai eri miehen?Mä flirttailen miehen kanssa mesessä ja irl. Mitäs nyt?
Nyt on tylsät vaatteet päällä. Paita, kerrastohousut ja alushousut.Aqela, kummoset vaatteet sinulla on päällä?
Saman miehen vai eri miehen?
Mikä on kerrastohousut? Minkä väriset alushousut? Onko ne pienet ja tiukat vai vähän väljemmät?Nyt on tylsät vaatteet päällä. Paita, kerrastohousut ja alushousut.
Silloin tuo lehtiartikkeli ei liity sinuun.Miksi puutuit asiaan?Vedät aina itsesi kaikkiin asioihin ja sitten kitiset kun oletat kaikkien harmaiden kiusaavan sinua.Uhri?
Oman miehen kanssa.
Ohoh, unohdin kysyä siitä paidasta. Onko siellä mitään alla, sen paidan alla?Mikä on kerrastohousut? Minkä väriset alushousut? Onko ne pienet ja tiukat vai vähän väljemmät?