Aqela
Tuota käytetään talvella farkkujen alla.Mikä on kerrastohousut? Minkä väriset alushousut? Onko ne pienet ja tiukat vai vähän väljemmät?
Tuota käytetään talvella farkkujen alla.Mikä on kerrastohousut? Minkä väriset alushousut? Onko ne pienet ja tiukat vai vähän väljemmät?
On tissit.Ohoh, unohdin kysyä siitä paidasta. Onko siellä mitään alla, sen paidan alla?
Silloin tuo lehtiartikkeli ei liity sinuun.Miksi puutuit asiaan?Vedät aina itsesi kaikkiin asioihin ja sitten kitiset kun oletat kaikkien harmaiden kiusaavan sinua.Uhri?
Nuo on varmastikin tytöille, mulla ei olemoisia, farkut kyllä on.Tuota käytetään talvella farkkujen alla.
Näytäppä!!!On tissit.
Saa oman miehen kanssa flirttailla. Mutta kymmenen muun niin NöööyyyyyMä flirttailen miehen kanssa mesessä ja irl. Mitäs nyt?
My boy lollipopOk,fine. Tyydyn osaani. Oomminä ollu ennenki iliman.
( o ) ( o )Näytäppä!!!
Pitkät kalsarit?Tuota käytetään talvella farkkujen alla.
Se ei kuulu sulle kenelle mä flirttailen.Saa oman miehen kanssa flirttailla. Mutta kymmenen muun niin Nöööyyyyy
Eiku kerrastohousut. Noiden alla on aina alushousut.Pitkät kalsarit?
Kuuluu. Pysy vaan oman miehesi kimpussaSe ei kuulu sulle kenelle mä flirttailen.
Eihän nuo mahdu farkkujen alleEiku kerrastohousut. Noiden alla on aina alushousut.
Mun kanssa et oo flirtannut enää aikoihinSe ei kuulu sulle kenelle mä flirttailen.
Kyllä mahtuu. Pakko olla talvella.Eihän nuo mahdu farkkujen alle
Onhan pitkien kalsareidenkin alla aina alushousut. Muuten vehkeet jäätyy talvellaEiku kerrastohousut. Noiden alla on aina alushousut.
En ole paljo ollut täällä.Mun kanssa et oo flirtannut enää aikoihin
Se johtuu varmaan siitä, että sä olet sairas, siis flunssassa...Mun kanssa et oo flirtannut enää aikoihin
Mulla on pitkä takki niin perse ei ole huurteessa.Onhan pitkien kalsareidenkin alla aina alushousut. Muuten vehkeet jäätyy talvella
Oletko siellä toisessa paikassa minne pakenitte kaikki täältä?Potkitte Ellun pois sieltä vai miksi hän on nykyään yksinään täällä?En ole paljo ollut täällä.
Puspus
Ja jos on 2 viikkoa kylmää, niin onko sulla useampia pitkiä kalsareita vai käytätkö monta päivää putkeen? Itse vaihdan alushousut joka päiväkerrastohousut = pitkät kalsarit = legginsit
minä en pidä semmosten alla mitään
Juu huimattu onEn ole paljo ollut täällä.
Puspus
ei jäädy jos on riittävän lämpimät päällihousutOnhan pitkien kalsareidenkin alla aina alushousut. Muuten vehkeet jäätyy talvella
mulla on tietenki usiammat pitkät kalsaritJa jos on 2 viikkoa kylmää, niin onko sulla useampia pitkiä kalsareita vai käytätkö monta päivää putkeen? Itse vaihdan alushousut joka päivä