Häh??Potkitte Ellun pois sieltä vai miksi hän on nykyään yksinään täällä?
Viimeksi muokattu:
Häh??Potkitte Ellun pois sieltä vai miksi hän on nykyään yksinään täällä?
Käytännöllistä, mutta sitten ei näe, onko naisella hyvä peba...Mulla on pitkä takki niin perssse ei ole huurteessa.
Legginsit on housut. Yleensä nuorilla näkee niitä ulkona. Mulla on alushousut koska kerrastohousut ei ole alushousut.kerrastohousut = pitkät kalsarit = legginsit
minä en pidä semmosten alla mitään
Leggingsit eivät ole päällyshousut ellei ole pitkä paitaLegginsit on housut. Yleensä nuorilla näkee niitä ulkona. Mulla on alushousut koska kerrastohousut ei ole alushousut.
Missä toisessa paikassa?Oletko siellä toisessa paikassa minne pakenitte kaikki täältä?Potkitte Ellun pois sieltä vai miksi hän on nykyään yksinään täällä?
kerrastohousut on aluhousut, on ollu maailman sivuLegginsit on housut. Yleensä nuorilla näkee niitä ulkona. Mulla on alushousut koska kerrastohousut ei ole alushousut.
No on huimattukin tänään..kun nousin sohvalta niin tuntui niinkun lattia keinuis alla
Ainahan sä voit käydä kurkkimassa helman alleKäytännöllistä, mutta sitten ei näe, onko naisella hyvä peba...
ei siitä kulmasta nääAinahan sä voit käydä kurkkimassa helman alle
En mä nyt niin härski vielä oo. Sivusilmällä vain tsiigailen, joskus, harvoin...Ainahan sä voit käydä kurkkimassa helman alle
Kokeile kännykkäkameraa seuraavaksiei siitä kulmasta nää
kokeiltu on
en usko että silläkään näkee muuta ku haarainperän ja siitä ei nää että onko hyvä perseKokeile kännykkäkameraa seuraavaksi
Mulle ei ole.kerrastohousut on aluhousut, on ollu maailman sivu
Voi teitä miehiä ja teidän tuskaanne näissä asioissaen usko että silläkään näkee muuta ku haarainperän ja siitä ei nää että onko hyvä perse
Mulla oli aikoinaan. Verenpaine ei ole enää niin alhainen niin se on loppunut.No on huimattukin tänään..kun nousin sohvalta niin tuntui niinkun lattia keinuis alla
ei tää oo mikään ongelma: jos perse on peitetty jollain manttelilla niin tulkintani on se että se sietikin peittääVoi teitä miehiä ja tuskaanne näissä asioissa
Onneks olen nainen, voin vapaasti katsella sekä miesten että naisten perseitä ja ihan ilman mitään helman alle kurkkimisia
Mulla johtui kuumeesta, otin joku aika sitten kuumetta alentavaa että jaksaa paremmin.Mulla oli aikoinaan. Verenpaine ei ole enää niin alhainen niin se on loppunut.
Eiks toi auta enemmänkin nuhaan?
Jep, nuha lähtee n.., siis panodiililläEiks toi auta enemmänkin nuhaan?
Auttaa myös krapulaan.Jep, nuha lähtee n.., siis panodiilillä