Suolakurkutkin alkaa olla loppu, enää 2 jäljellä + ne mitkä on tölkeissä valmistumassa vielä...mutta mie luulen että Ellulla ei sitä oo joten suolakurkkukin on nyt hyvästä
Suolakurkutkin alkaa olla loppu, enää 2 jäljellä + ne mitkä on tölkeissä valmistumassa vielä...mutta mie luulen että Ellulla ei sitä oo joten suolakurkkukin on nyt hyvästä
taidat olla hatkiSuolakurkutkin alkaa olla loppu, enää 2 jäljellä + ne mitkä on tölkeissä valmistumassa vielä
Jaa kuka?taidat olla hatki
Kuules kuumepörrö, pääasia ois että saisit ihamitävaan syödyksi..onks sulla hedelmiä? Niistä tulis vitamiinejäSuolakurkutkin alkaa olla loppu, enää 2 jäljellä + ne mitkä on tölkeissä valmistumassa vielä
LoppasuuJaa kuka?
Pullukat palstamammat, siat
Vyötärö perse reidet alueelta. Olette kuin täyteen puhallettuja ilmapalloja.Ja mist kohtaa muka ollaan pullukoita?
Eiku joo, hauis on taas pullollaan!
Eiku joo, mulla on taas housussa peeenis pullollaan!
Höpö höpö,ei kukaan näytä ilmapalloltaVyötärö perse reidet alueelta. Olette kuin täyteen puhallettuja ilmapalloja.
Ei luulis olevan sun paukama missään kohdassaPullukat palstamammat, siat
NäyttääHöpö höpö,ei kukaan näytä ilmapallolta
Jos pitäisi arvata, niin sun haba on yläpuolella ja harmaan haba on valahtanut alapuolelleJa mist kohtaa muka ollaan pullukoita?
Eiku joo, hauis on taas pullollaan!
Vyötärö perse reidet alueelta. Olette kuin täyteen puhallettuja ilmapalloja.
joo niin mulla olikin lerppukulli
Jos pitäisi arvata, niin sun haba on yläpuolella ja harmaan haba on valahtanut alapuolelle
En luule vaan TiedänLuulet vaan.
Enpä ole nähnyt täällä palstalla yhtään ihmistä joka näyttäisi ilmapallolta. Tuskin sinäkään olet nähnyt.Näyttää
Otantasi on ilmeisesti varsin suppea.En luule vaan Tiedän
Olen nähnytEnpä ole nähnyt täällä palstalla yhtään ihmistä joka näyttäisi ilmapallolta. Tuskin sinäkään olet nähnyt.
Olen nähnyt
Kukahan mahtaa sellainen ilmapalloihminen olla ?Olen nähnyt
Ei ole uskon asia tämä.Uskoisin, että juuri näin asianlaita on.
Ei ole uskon asia tämä.