vierailija
Nämä tämänkin ketjun palstamammat taitavat olla aikamoisen pullukoita kun koko ajan leipovat ja mässäävät jotain.
Minkä muotoinen sun t- lusikka on? Teelusikan tunnistan.Ota edes t-lusikan kärjellä vähän suolaa, ettei suolatasapaino mene sekaisin
Sä oot kipeenä, voi itkut...Vettä, teetä ja nollakolaa olen saanut alas, mutta ei kyllä tee mieli syödä nyt yhtään mitään.
Aina syytätte meitä mamuja, mutta usko tai älä niin se en ollut minä tällä kertaa.katso liitettä 7699 Nyt meni jollakin tunteisiin ja lujaa..
300g, puolet olisi riittänyt tai no voinu jättää ostamatta kun ei maistu enää mutta silloin teki mieliOlipa iso pussi.
Nö öhö, kyllä tuossa on harmituksen takana muutakin kuin vain mankelinpolosen toimimattomuus.. Päänsärkyä ja ainoan lelun katoamista..katso liitettä 7699 Nyt meni jollakin tunteisiin ja lujaa..
No ei niinIhan ei houkuttelis tommoseen naapuriin vaan törmätä...
Johan oli tekstiäkatso liitettä 7699 Nyt meni jollakin tunteisiin ja lujaa..
Oletpahan viisaampi seuraavalla kerralla. Ostat vain puoli pussia.300g, puolet olisi riittänyt tai no voinu jättää ostamatta kun ei maistu enää mutta silloin teki mieli
Tai parempi vaan jättää kokonaan ostamatta Harvoin noita enää ostan joten vois ehkä kokonaan ilmanOletpahan viisaampi seuraavalla kerralla. Ostat vain puoli pussia.
Tai parempi vaan jättää kokonaan ostamatta Harvoin noita enää ostan joten vois ehkä kokonaan ilman
Joo, kyllä puolenkilon pussi pitäis yhdeksi illaksi riittää.Mä ostan nykyään vain niitä pikkupusseja.
Joo, kyllä puolenkilon pussi pitäis yhdeksi illaksi riittää.
Yksi suupala!
60 grammaa
Yksi suupala!
Ongelman ratkaisu kykyä sulla ei näytä olevan. Kannattaa mennä muualle jos kirjoitus virheet sinua häiritsee.Minkä muotoinen sun t- lusikka on? Teelusikan tunnistan.
Ei se kuitenkaan jää yhteen. Ikinä!Yksi suupala!
Kuivaliha onkin tosi hyvää!ei huikajaiseen mitkää suolakurkut tepsi, on syytä vuoleskella kuivaalihhaa
niin meinaatko että eltsu on niin perso kuivallelihalle että on syöny jo kaikkiKuivaliha onkin tosi hyvää!
...mutta mie luulen että Ellulla ei sitä oo joten suolakurkkukin on nyt hyvästä
Oliskin!niin meinaatko että eltsu on niin perso kuivallelihalle että on syöny jo kaikki