Taitaa olla "nainen"? Suurin osa itseään naisen näköisiksi muuttavista miehistä taitaa hankkia silikonit.
Herttinen sentään, tuolla naisella on sixpack silarit
Kauheat
Herttinen sentään, tuolla naisella on sixpack silarit
Kyllä nainenkin voi saada tollaset muskelit.Taitaa olla "nainen"? Suurin osa itseään naisen näköisiksi muuttavista miehistä taitaa hankkia silikonit.
Sinä oletat, että naiset olisivat kokeneet nuo puheet asiattomina. Ei heillä ole välttämättä samanlaista käsitystä sopivasta kuin sinulla.Se jätkä istui mun vieressä ja jutteli myös mun kanssa. Puhui asiattomuuksia niistä naisista. Eli minä en oleta.
Se kaula-aukkohan on kangasta, ei ihmiskehoaHän kyllä varmaan mätkisi sua pataan, jos venyttelisit kaula aukkoaan...ei pelkästä tuijotuksesta.
Suomessa on kuitenkin edelleen fyysinen koskemattomuus suoja.
Ja tyypillisesti feministi osaa vain ihailla vierestä - sanomatta itse mitään. Miehet toimivat, naiset seuraavat katseella...Taas tuo yksi sovinisti jankuttaa
Saako sun housujen nappiin käydä käsiksi tämmöisen siiderivalaan toimesta?Se kaula-aukkohan on kangasta, ei ihmiskehoa
Syyllistyykö koulupojan lippiksen päästä tempaiseva opettaja fyysisen koskemattomuuden loukkaukseen?
Sinä siis selittäisit vaikkapa vaimollesi tai tyttärellesi noilla sanoilla asian, jos joku tekisi heille noin?Se kaula-aukkohan on kangasta, ei ihmiskehoa
Syyllistyykö koulupojan lippiksen päästä tempaiseva opettaja fyysisen koskemattomuuden loukkaukseen?
Toisten ihmisten arvostelu ääneen on asiatonta, paitsi jossain ulkonäkökilpailussaSinä oletat, että naiset olisivat kokeneet nuo puheet asiattomina. Ei heillä ole välttämättä samanlaista käsitystä sopivasta kuin sinulla.
Ai sun mielestä on oikein repiä naisia paidasta ja kurkkia paidan sisään.Se kaula-aukkohan on kangasta, ei ihmiskehoa
Tuo olisi jännittävä kokemus, varsinkin näin kesällä (minulla ei siis välttämättä olisi alushousuja). Mutta en usko että suuttuisin. Miten toimisit esiin ponnahtavan ruuminosan kanssa?Saako sun housujen nappiin käydä käsiksi tämmöisen siiderivalaan toimesta?
En ole tuo harmaa, mutta miten sä suhtautuisit jos sun lapsi tai vaimo tulis kertomaan että heille on tehty noin ja vielä lopuksi heiluteltu limaista lerssiä naaman edessä?Miten toimisit esiin ponnahtavan ruuminosan kanssa?
Sinä siis selittäisit vaikkapa vaimollesi tai tyttärellesi noilla sanoilla asian, jos joku tekisi heille noin?
Ooppas sää ihana
Te nyt vain oletatte, että minä tekisin tai sanoisin noinSiis toi yks urpo venyttelis naisen puseron kaula-aukkoa nähdäkseen tissivaon??
Ja näemmä olettaa että se nainen olis moisesta "huomiosta" ihan että uuu-lalaaa??
Joko tolta on otettu liian aikasessa vaiheessa tutti pois käytöstä tai sitten on oikeesti varsin typerä mieheksi.
Oisko ok jos joku tyyppi venyttelis sun vaimon tai tyttären paidan kaula-aukkoa että näkisi tissit ?Se kaula-aukkohan on kangasta, ei ihmiskehoa
Tuosta tuli mieleen. Kerran joku mulkero otti munan esille. Halusi näyttää sitä mulle.En ole tuo harmaa, mutta miten sä suhtautuisit jos sun lapsi tai vaimo tulis kertomaan että heille on tehty noin ja vielä lopuksi heiluteltu limaista lerssiä naaman edessä?
Jos vaimoni olisi yllättäen mennyt avaamaan jonkun miehen sepaluksen, en yhtään ihmettelisi sitä lerssin heiluttelua.vEi siis "jos heille olisi tehty noin" vaan "jos he olisivat tehneet noin".En ole tuo harmaa, mutta miten sä suhtautuisit jos sun lapsi tai vaimo tulis kertomaan että heille on tehty noin ja vielä lopuksi heiluteltu limaista lerssiä naaman edessä?
Varmaan tekisitkin koska sun sairaassa mielessä se on ok tehdä niin.Te nyt vain oletatte, että minä tekisin tai sanoisin noin
HyiTuosta tuli mieleen. Kerran joku mulkero otti munan esille. Halusi näyttää sitä mulle.
Sinä nyt oletat kaikkea. Mieleen on erityisesti jäänyt hammaslääkärisi jonka oletat tykkäävän sinustaTe nyt vain oletatte, että minä tekisin tai sanoisin noin
Mulle on tehty samoin, ensimmäisen kerran kun olin alle 10 vuotias ja olin menossa kotiin uimarannalta.Tuosta tuli mieleen. Kerran joku mulkero otti munan esille. Halusi näyttää sitä mulle.