häätyy tuijotella sillain diskreetistiEi mua haittaa, mutta sitten alkaa haittaamaan, jos ei toivottu henkilö tulee koskettelu etäisyydelle
häätyy tuijotella sillain diskreetistiEi mua haittaa, mutta sitten alkaa haittaamaan, jos ei toivottu henkilö tulee koskettelu etäisyydelle
Katsovat kaikkia tissejä. Kerran yks jätkä kehtas puristaa mun tissiä.Joo ja ei ne miehet aina isoja tissejä tuijota, kyllä näitä mun minimunkkejakin on kateltu.
Nii justiinsa kamalaaKansallispuvun taskut.
Hyvä en halua mitään lerppuja hernepussejaTuskin, mulla on pienentynyt. Tyhjäksi ei ole tullut
saahan ne silareilla tuunattuaNii justiinsa kamalaa
Mäkin kattelen miesten takamuksia.Katsovat kaikkia tissejä. Kerran yks jätkä kehtas puristaa mun tissiä.
kaikki naiset katteleeMäkin kattelen miesten takamuksia.
Ei ole rahaa. Enkä kyllä mielelläni edes laita sisääni sellaisia aineita. Niistäkin voi seursta vaikka mitä ongelmia.saahan ne silareilla tuunattua
no ei sitteEi ole rahaa. Enkä kyllä mielelläni edes laita sisääni sellaisia aineita. Niistäkin voi seursta vaikka mitä ongelmia.
Minäkin katson mutta ei saatana tarvitse tuijottaa. Se on ärsyttävää. Mä katson niin että ei huomaa.Mäkin kattelen miesten takamuksia.
juurikin näin, silleen ovelasti ku smyygailee niin kukaan ei huomaaMinäkin katson mutta ei saatana tarvitse tuijottaa. Se on ärsyttävää. Mä katson niin että ei huomaa.
Ei mitään silareita. Tissit on mitä on.Ei ole rahaa. Enkä kyllä mielelläni edes laita sisääni sellaisia aineita. Niistäkin voi seursta vaikka mitä ongelmia.
älähän nyt, kyllä silaritki voi olla tosi hyvätEi mitään silareita. Tissit on mitä on.
Miksi muuttaa itseään muuksi?älähän nyt, kyllä silaritki voi olla tosi hyvät
mä en tuomitse
eiks se oo jokaisen oma asia?Miksi muuttaa itseään muuksi?
okMinäkin katson mutta ei saatana tarvitse tuijottaa. Se on ärsyttävää. Mä katson niin että ei huomaa.
Ei.eiks se oo jokaisen oma asia?
On, en tarkoita sitä.eiks se oo jokaisen oma asia?
Ei niin. Kysytään vieraalta henkilöltä mitä vaan. Ihmetellään jos ei halua vastata.Ei.
Palstalla mikään ei ole oma asia.
Ei pelkästään ihmetellä vaan alkaa mieletön vänkääminen ja jankkaaminen ja vaatiminen.Ei niin. Kysytään vieraalta henkilöltä mitä vaan. Ihmetellään jos ei halua vastata.
sori, unohinEi.
Palstalla mikään ei ole oma asia.