Hupsu, kuin sää sen voit unohtaa??sori, unohin
Hupsu, kuin sää sen voit unohtaa??sori, unohin
Tuo yksi jaksaa jankata omista rinnoistaan.Kyllä pitää huomiota aina saada jollain tavalla. Vaikka omat viestini ovat pelkästään huomionhakua, tai oikeastaan vaatimista.
en tiiä miten lispahtiHupsu, kuin sää sen voit unohtaa??
hyvistä rinnoista ei koskaan puhuta liikaaTuo yksi jaksaa jankata omista rinnoistaan.Kyllä pitää huomiota aina saada jollain tavalla.
Mitä sitteTuo yksi jaksaa jankata omista rinnoistaan.Kyllä pitää huomiota aina saada jollain tavalla.
Huomio*uoraamista.Mitä sitte
Saa täällä puhua omista rinnoistaan jos haluaa
ei sole kiellettyäHuomio*uoraamista.
Niin, naiset haluavat olla "katseen kääntäviä" mutta sitä päätä ei kuitenkaan mies (ainakaan vääränlainen) saisi kääntää.Minäkin katson mutta ei saatana tarvitse tuijottaa. Se on ärsyttävää. Mä katson niin että ei huomaa.
En halua kyttäämistä. Se ärsyttää ja tulee inhottava olo. Mä käytän peittäviä paitoja. Ei näy tissivakoa.Niin, naiset haluavat olla "katseen kääntäviä" mutta sitä päätä ei kuitenkaan mies (ainakaan vääränlainen) saisi kääntää.
Poika on jo oppinut...
Oot vaan kade.Huomio*uoraamista.
Ilman noita oletuksia olisi kaikki sosiaalinen kanssakäyminen mahdotonta. Jos me kohtaisimme, voisi minun tehdä mieli hieman venyttää sitä puserosi kaulusta jotta näkisin rinnat. Kuitenkin oletus siitä, että luultavasti pitäisit sitä sopimattomana, saisi minut pitämään näppini kurissa.Vittu tuo on ärsyttävää kun oletetaan jostakin henkilöstä jotakin.
Täällä on monesti kuviteltu minusta vaikka mitä. Tuo on niitä ajatuksia mitä en halua kuulla. Kerran terassilla yks ukko tuijotti kaikkia naisia jotka kulkivat ohi. Ja puhui paskaa. Olisi pitänyt omana tietonaan. Toiset eivät osaa käyttäytyä.Ilman noita oletuksia olisi kaikki sosiaalinen kanssakäyminen mahdotonta. Jos me kohtaisimme, voisi minun tehdä mieli hieman venyttää sitä puserosi kaulusta jotta näkisin rinnat. Kuitenkin oletus siitä, että luultavasti pitäisit sitä sopimattomana, saisi minut pitämään näppini kurissa.
Ilman noita oletuksia olisi kaikki sosiaalinen kanssakäyminen mahdotonta. Jos me kohtaisimme, voisi minun tehdä mieli hieman venyttää sitä puserosi kaulusta jotta näkisin rinnat. Kuitenkin oletus siitä, että luultavasti pistäisit silmäni mustiksi, saisi minut pitämään näppini kurissa.
Eikö täällä aikoinann ollut joku tissiketju, johon harmaatkin saattoivat esittelykuvia kommentoitavaksi laittaa?harmaalla ketuttaa kun kukaan ei huomioi sen tissejä
Oli 2008. Jotkut eivät laittaneet omaa kuvaa. Laittoivat jonkun kuvan mikä oli netissä.Eikö täällä aikoinann ollut joku tissiketju, johon harmaatkin saattoivat esittelykuvia kommentoitavaksi laittaa?
Sinä siis oletat sinusta ajatellun vaikka mitä ja oletit, että tuo mies tuijotti ohikulkijoita - hän saattoi olla vaikkapa näkövammainen joka kertoi unelmistaan (tämä oli siis minun oletukseni).Täällä on monesti kuviteltu minusta vaikka mitä. Tuo on niitä ajatuksia mitä en halua kuulla. Kerran terassilla yks ukko tuijotti kaikkia naisia jotka kulkivat ohi. Ja puhui paskaa. Olisi pitänyt omana tietonaan. Toiset eivät osaa käyttäytyä.
Niin, kumpi on pahempi - luvaton tuijotus vai fyysinen väkivalta?Mä oletan nyt itsestäni. Mä saatan hakata enemmän kuin mustan silmän.
Se jätkä istui mun vieressä ja jutteli myös mun kanssa. Puhui asiattomuuksia niistä naisista. Eli minä en oleta.Sinä siis oletat sinusta ajatellun vaikka mitä ja oletit, että tuo mies tuijotti ohikulkijoita - hän saattoi olla vaikkapa näkövammainen joka kertoi unelmistaan (tämä oli siis minun oletukseni).
Hyi hitto.
Herttinen sentään, tuolla naisella on sixpack silarit
Hän kyllä varmaan mätkisi sua pataan, jos venyttelisit kaula aukkoaan...ei pelkästä tuijotuksesta.Niin, kumpi on pahempi - luvaton tuijotus vai fyysinen väkivalta?