Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos vaimoni olisi yllättäen mennyt avaamaan jonkun miehen sepaluksen, en yhtään ihmettelisi sitä lerssin heiluttelua.vEi siis "jos heille olisi tehty noin" vaan "jos he olisivat tehneet noin".
Kuinka sinä reagoisit, jos joku mies levittelisi sinun vaimosi kaula-aukkoa ja sen jälkeen näyttäisi hänelle vehkeensä?
Entä kuinka reagoisit jos joku mies tekisi saman tyttärellesi?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Eli et voi vastata, kunhan heittelet ilmoille limaisia juttujasi ja kuvittelet että täällä ruudun toisella puolella istutaan paikat sopivasti valmiina ja liukkaina...voinko kertoa sulle jotain?:sneaky:

Enpä ole ainakaan itse vielä ikinä kiihottunut sun jutuista, lähinnä ällöttänyt olet monesti asenteillasi..mutta toki ymmärrän että sitähän ajat takaa^^

Ai niin ja mä kiihotun todella helposti...eli vika on oikeasti sun jutuissa:sneaky:
No en minä sinua (tai muitakaan palstan naisia) kiihottamaan pyri. En tarvitse lisää naisseuraa, sitä on jo vähintäänkin riittävästi. Täällä palstalla joko keskustelen asiasta tai kuten nyt, hieman kiusoittelen paheksuntaa esiin. :sneaky:
 
Täällä palstalla joko keskustelen asiasta tai kuten nyt, hieman kiusoittelen paheksuntaa esiin.
Et sä mua kiusaa jutuillas, katsos kun tosimies saa naisen jopa kiihottumaan pienellä ärsyttämisellä...sun juttus ovat tyhmiä ja limaisia..ei sen kummempaa.
Mutta oletan, koska et halua vastata kysymykseen vaan lässytät tyhjänpäiväistä ettet tekisi yhtään mitään, jos sinun vaimosi tai tyttäresi kaula-aukkoja venyteltäisiin sen toivossa, että sieltä jotain näkyy..oletan sen perusteella ettet ole sen arvoinen, että juttujasi kannattaisi millään tavoin noteerata jatkossa.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Aqela
M1ehellä on kyl harvinaislaatuinen kyky tehdä itsestään mahdollisimman epäseksikäs. :LOL:

Ei niin että mä nutturapipo seksikkyyttä palstamiehiltä odottaisin tai hakisin, mut kyl mä seksikkään tunnistan.

Vähemmän on enemmän.
Tai, tulitikku ei pala märässä limassa, vaan kun sen heittää sopivan rapsakkaan ympäristöön.

*en sytyttäny Venäjän metsäpaloja, en *
 

Yhteistyössä