Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pari vuotta myöhemmin,olsinko ollut 14-15 v toinen sekopää ukko kehuskeli että on nuori tyttöystävä kavereilleen mm jätti ihastusviestejä ja pahin viesti oli,että saa mut hinnalla millä hyvänsä,hyvällä tai pahalla :cautious::sneaky::(
Pelkäsin pitkään koulumatkoja sen jälkeen,kun ei tiennyt mitä se ukko olis tehny tai saanu päähänsä enkä voinut isovanhempien luona olla pitkkään aikaan. :(
Onneksi tyyppi ei kuinkaan tehnyt mitään. Oli ukki käynnyt sanomassa että jos jotain tapahtuu,niin äijälle käy huonosti.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Herttinen sentään, tuolla naisella on sixpack silarit:eek:
Joskus olisi hyvä kun ihminen tajuaisi miltä näyttää ulospäin...tolla tukka hapsottaa, sit tissien paikalla on syntymässä kaksoset/berliininmakkarat. Kuitenki muija on kauheen polleena...

Sit mä en tajua kun jollain bodareilla/fitnesseillä pömpöttää ulospäin se treenattu maha. Siis eihän sille mitään voi, mut tollakin se six pack-maha meinaa pömpöttää. (En jaksa etsiä parempia kuvia sixpack-kaljamahasta)
 
Aqela
Eikö täällä aikoinann ollut joku tissiketju, johon harmaatkin saattoivat esittelykuvia kommentoitavaksi laittaa?
Oli 2008. Jotkut eivät laittaneet omaa kuvaa. Laittoivat jonkun kuvan mikä oli netissä.
Sinä harmaa kysyjä. Tämän mun viestin perusteella sinä luulet että laitoin kuvan siihen ketjuun. Mä vastasin miehen kysymykseen. Mä en puhunut itsestäni.
 
r0s
Ja meni vielä yksi juttu vitulleen! :mad:

Oon ostanut ainekset itämaiseen wokkiin johon tulee valkoista tai vihreää currytahnaa ja kookosmaitoa ja limettiä mausteeksi.

Ja joku naapuri ilmiselvästi tekee maksakastiketta tai maksapihvejä ja niitähän mun nyt mieli himoaa eikä mitään hemmetin wokkia! :oops: :cry:
 
Joskus olisi hyvä kun ihminen tajuaisi miltä näyttää ulospäin...tolla tukka hapsottaa, sit tissien paikalla on syntymässä kaksoset/berliininmakkarat. Kuitenki muija on kauheen polleena...

Sit mä en tajua kun jollain bodareilla/fitnesseillä pömpöttää ulospäin se treenattu maha. Siis eihän sille mitään voi, mut tollakin se six pack-maha meinaa pömpöttää. (En jaksa etsiä parempia kuvia sixpack-kaljamahasta)
Jos vatsalihakset on syystä tai toisesta (esim.raskauden takia) erkanevat, niin silloin ne treenattuna pömpöttää...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja meni vielä yksi juttu vitulleen! :mad:

Oon ostanut ainekset itämaiseen wokkiin johon tulee valkoista tai vihreää currytahnaa ja kookosmaitoa ja limettiä mausteeksi.

Ja joku naapuri ilmiselvästi tekee maksakastiketta tai maksapihvejä ja niitähän mun nyt mieli himoaa eikä mitään hemmetin wokkia! :oops: :cry:
No mut itämainen wokki on ihanaa:p ja maksapihvejä voit tehdä vaikka huomenna:)
Monikin asia voi mennä veetulleen mut mä pistän peukut pystyyn sulle loppupäiväks ettei enää mene:rolleyes: ja jos menee ni sit huomenna on ainakin pakko olla parempi päivä(y) *halaus*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä