vierailija
On sillä ja pöyhkeä mirri onkin vieno virtsanhaju siinä vain, ei ole oppinut sisäsiistiksiOnko sinullakin mirri?
On sillä ja pöyhkeä mirri onkin vieno virtsanhaju siinä vain, ei ole oppinut sisäsiistiksiOnko sinullakin mirri?
Jaa mun kissan kanssa?viisainta antaa mirrin levähellä niin jaksaa sitten kymppiuutisten jälkeen tositoimiin
oon yrittäny mutta ei kukkaan ala muaJaa mun kissan kanssa?
Hommaa oma mirri!
Onhan sulla Echo ja Aqelankin kanssa ootte välillä katelleet täällä toisianne sill silmälläoon yrittäny mutta ei kukkaan ala mua
minä nyt oon katellu vaikka ketä sillä silmällä mutta mitään hyötyä siitä ei ole ollutOnhan sulla Echo ja Aqelankin kanssa ootte välillä katelleet täällä toisianne sill silmällä
Mun kissaan ei koske kukaan miehenpuoleinen!
Et ole mua katellut.minä nyt oon katellu vaikka ketä sillä silmällä mutta mitään hyötyä siitä ei ole ollut
En katsois minäkään.Et ole mua katellut.
Laitanko sen eilisen kuvan Syltystä?Päivää
Niska ja pää kipiä.
NouuLaitanko sen eilisen kuvan Syltystä?
minä nyt oon katellu vaikka ketä sillä silmällä mutta mitään hyötyä siitä ei ole ollut
oon mutta niin källästi salaa että et oo hogannuEt ole mua katellut.
oon mutta niin källästi salaa ikkunoiden takaa, että et oo hogannu
oon mutta niin källästi salaa että et oo hogannu
Olispa yhtä pienet tisut kuin teininä. Mutta ei, piti kasvaa sitä mukaa kuin minäkin.
Kumpi kuva on sinusta? Tuo kynä vai luuta?Olispa yhtä pienet tisut kuin teininä. Mutta ei, piti kasvaa sitä mukaa kuin minäkin.
Mä tykkään nykyisistä enemmän kuin mitä oli teininä...nyt nää on just sopivat ja nätit.Olispa yhtä pienet tisut kuin teininä. Mutta ei, piti kasvaa sitä mukaa kuin minäkin.
PläskiksiköOlispa yhtä pienet tisut kuin teininä. Mutta ei, piti kasvaa sitä mukaa kuin minäkin.
En kumpikaan. Etkö muista enää mun tissejä?Kumpi kuva on sinusta? Tuo kynä vai luuta?
Mieti ny, noin puoli kiloa per tissi. Mulla oli b teininä.Mä tykkään nykyisistä enemmän kuin mitä oli teininä...nyt nää on just sopivat ja nätit.
Sen verran monelta olen kuullut isojen rintojen aiheuttamista niska/hartia kivuista, että voin kuvitella miltä susta tuntuu
Yks aika niiden aiheuttamat säryt riitti ainakin taysissa rintojen pienennysleikkaukseen julkisella puolella.
Noup. Vanhenin ja kasvoin pituutta.Pläskiksikö