vierailija
Mulla on Vi**u. Tuu vaik katsomaan niin uskot.
Mulla on Vi**u. Tuu vaik katsomaan niin uskot.
Sinä vain narraat mua, koitat houkutella mut sinne, että saat sitte nauraa mulle.Mulla on Pi**u. Tuu vaik katsomaan niin uskot.
Eihän vanhat (ja rupsahtaneet) ihmiset voi pitää tuollaista mekkoaMä tilasin tämän mekon.
Mä houkuttelen sut kohta tänneSinä vain narraat mua, koitat houkutella mut sinne, että saat sitte nauraa mulle.
En huijaa. Kai sä mut muutenkin haluat nähdä.Sinä vain narraat mua, koitat houkutella mut sinne, että saat sitte nauraa mulle.
Ikä ei vaikuta. Siihen vaikuttaa ulkonäkö ja vaatemaku. En ole niin pahasti rupsahtanut.Eihän vanhat (ja rupsahtaneet) ihmiset voi pitää tuollaista mekkoa
Mä houkuttelen sut kohta tänne
Vaatteissakin pitäisi olla ikärajatIkä ei vaikuta. Siihen vaikuttaa ulkonäkö ja vaatemaku. En ole niin pahasti rupsahtanut.
Tänne
Minne sinne?
Sano se Aira Samulinille.Vaatteissakin pitäisi olla ikärajat
Airalla on poikkeuslupa käyttää mitä tahansa. Anottu aina 5 vuodeksi kerralla.Sano se Aira Samulinille.
Siitä vaan palstamammat riviin ja ronklaamaan.mulla on muuten Keskuskauppakamarin myöntämä tavarantarkastajan valtakirja
voin tulla tsekkaamaan että onko v*ttu vai p*llu
Milloin treffataan täällä?mulla on muuten Keskuskauppakamarin myöntämä tavarantarkastajan valtakirja
voin tulla tsekkaamaan että onko v*ttu vai p*llu
Kiusaat vaan mua.
En.Kiusaat vaan mua.
millon vaanMilloin treffataan täällä?
Britannia perjantaina klo 18.00.millon vaan
PubiruusuBritannia perjantaina klo 18.00.