Älä ole huonovointinen, en laittanut kuvaa. Ja opastuksenihan olisi ylevää, jaloa ja tyttöjen tunteet huomioon ottavaa.
Älä ole huonovointinen, en laittanut kuvaa. Ja opastuksenihan olisi ylevää, jaloa ja tyttöjen tunteet huomioon ottavaa.
No mut jos hyvin käy ja syöt sen öttiäisen unissas?Mun ilta etenee siten, että...
-kärpänen tapettiin tapettiin
-jäljelle jäi itikka joka epäilyttävästi hiljeni vähäksi aikaa johonki piiloon. Eiköhän se aktivoidu juuri klo 2.30 kun nukun kuola poskella...
...aamulla sit toisessa silmäluomessa mukava paukama, josta naapuri luulee että mun mies on mua tintannu, sit meille tulee sossun täti kyselemään jajaja....
Öitä.
Opintomatka Pattayalle...Älä ole huonovointinen, en laittanut kuvaa. Ja opastuksenihan olisi ylevää, jaloa ja tyttöjen tunteet huomioon ottavaa.
Emmä nyt mikään sammakko ole.No mut jos hyvin käy ja syöt sen öttiäisen unissas?
Nukkuun täytyy mennä minunkin.
Öitä Echo&kaikki muut
No mut jos se lentää sun suuhun ja juu nyt öitäEmmä nyt mikään sammakko ole.
Öitä.
Hyi, nyt mulle tuli mieleen joku vanha, lihava mummo joka kuorsaa unissaan ja samalla jahtaa kärpäsiä salamannopealla kielellään...yääkk!No mut jos se lentää sun suuhun ja juu nyt öitä
Miksi sinne asti pitäisi lähteä? Ikävän kuumakin.Opintomatka Pattayalle...
Yöllä Echo näkee unta uudesta avatar-kuvastaan. Ihanan limaiset kuulokkeet!Emmä nyt mikään sammakko ole.
Öitä.
Naapurin hunksin luo nyt vaan heti ellet ole jo.Käyt kiksauttamassa jotain kerran pari niin jo auttaa.
Ei mua ainakaan nukututa vielä.Heiiii ei nyt nukkumaan vielä
Putosit jakkaralta kun et täällä ole nyt?Huomenta ja hyvää yötä...
Kissa herätti ja vaati tulemaan keittiöön. luulin että ruan takia mutta kun ei...mun olis pitänyt pyydystää sille katonrajasta joku jäätävän iso yöperhonen
Miks mä jakkaralta olisin pudonnut?Putosit jakkaralta kun et täällä ole nyt?
Yleensä naiset alkaa lipsahdella jakkaroiltaan siinä vaiheessa kun meikä astuu huoneeseen...Miks mä jakkaralta olisin pudonnut?
Kissa sai ihan ite metsästellä perhostaan, mä yritin ensiks nukkua mutta kun en enää saanut unta aloin selailla youtubevideoita jne ja nauroin kyljet kipeinä, veet silmissä...
Mokoma kisu..Huomenta ja hyvää yötä...
Kissa herätti ja vaati tulemaan keittiöön. luulin että ruan takia mutta kun ei...mun olis pitänyt pyydystää sille katonrajasta joku jäätävän iso yöperhonen
Mulla ei ole hätää. On sukat jalassa kesät talvet ulkona.
Mulla ei ole hätää. On sukat jalassa kesät talvet ulkona.