Joo. Joo nähdä ja koskettaakin. Mutta, jos huijaat niin saan elinikäiset traumat.En huijaa. Kai sä mut muutenkin haluat nähdä.
Joo. Joo nähdä ja koskettaakin. Mutta, jos huijaat niin saan elinikäiset traumat.En huijaa. Kai sä mut muutenkin haluat nähdä.
Älä nyt pi**un takia mua tapaa. Minusta se on pikkasen huono syy nähdä joku.Joo. Joo nähdä ja koskettaakin. Mutta, jos huijaat niin saan elinikäiset traumat.
Empä tietenkään, enhän niin sanonutkaan, että se on ainoa syy.Älä nyt pi**un takia mua tapaa. Minusta se on pikkasen huono syy nähdä joku.
OkEmpä tietenkään, enhän niin sanonutkaan, että se on ainoa syy.
Eihän se kuitenkaan mun syy ole, että olet eroottiseti viehättävän näköinen.
Jaa, se oli vitsi ja Krut tietää sen. Mä olen tavannut Krutin pari kertaa kauan sitten. Ollaan juteltu ja juopoteltu. Ei muuta.En taida vaivautua,Aqela. Näyttää, että olet kiinostunut esittään asian @krutille.
Tiesin, että kiusasit mua vain.
on vähän hiinäjahiinä suorittaa tarkastus pubissa mutta eiköhän se onnistuBritannia perjantaina klo 18.00.
no pöh, luulin että oot tosissaanJaa, se oli vitsi ja Krut tietää sen. Mä olen tavannut Krutin pari kertaa kauan sitten. Ollaan juteltu ja juopoteltu. Ei muuta.
Miksi?mulla on muuten Keskuskauppakamarin myöntämä tavarantarkastajan valtakirja
Sä et kummiskaan ole tosissaan. Mun koti on lähellä.on vähän hiinäjahiinä suorittaa tarkastus pubissa mutta eiköhän se onnistu
no pöh, luulin että oot tosissaan
Hyi ehdottelet täällä eroottista tapaamistaSä et kummiskaan ole tosissaan. Mun koti on lähellä.
Kertaakaan ei ole ollut erotiikkaa.Hyi ehdottelet täällä eroottista tapaamista
Palstalle kirjottelussa pitäisi olla ikärajat
eikä sitä olisi virallinen tavarantarkastuskaanKertaakaan ei ole ollut erotiikkaa.
taas minä hölmöilen ja puutun joka asiaan.
Eikä oleOhhoh, onpa ulkona synkkää.
Täällä on.Eikä ole
eltsulassa vissiin kansTäällä on epätietoisuuttaa omasta värkistä.
Mä voin tarkastaa häneltä. Mulla ei ole valtakirjaa mutta on kokemusta.eltsulassa vissiin kans
Kuvittelen hiljentäväni viesteilläni muita palstailijoita.
laita sitte raporttia että mimmonen oliMä voin tarkastaa häneltä. Mulla ei ole valtakirjaa mutta on kokemusta.
Täällä paistaa aurinkoTäällä on.
elämä on täynnä vaaroja
Empiltä?Mä tilasin tämän mekon.
OnEmpiltä?
Nätti