Ostaa sopivan kokoisen,niin ei pursuaMutta ruma paksun päällä kun läskit tursuaa.
Ostaa sopivan kokoisen,niin ei pursuaMutta ruma paksun päällä kun läskit tursuaa.
Älä arvostele toisten makua...mäkin voisin käyttää tollasta mekkoa, enkä ole horatsu.Minä en tuollaista horatsu kolttua päälleni laita.
Et ole paksu.Älä arvostele toisten makua...mäkin voisin käyttää tollasta mekkoa, enkä ole horatsu.
Ei tursua koska ostin sopivan kokoisen.Mutta ruma paksun päällä kun läskit tursuaa.
Sinä olet ilkeä, olis mielenkiintoista vaan tietää syy moiseen?Et ole paksu.
mulla onEi ole miekkaa.
Jos sanoo että et ole paksu niin miten se on ilkeää?Sinä olet ilkeä, olis mielenkiintoista vaan tietää syy moiseen?
Mikä sua oikeesti vaivaa??
Kutsut ihmisiä lihaviksi ja sitten kuvittelet saavasi vuoden ystävä palkinnon kun et hauku yhtä?Jos sanoo että et ole paksu niin miten se on ilkeää?
Jos sanoo että et ole paksu niin miten se on ilkeää?
En tajua koska olen idioottijankuttaja.
Ketä olen sanonut lihavaksi?Kutsut ihmisiä lihaviksi ja sitten kuvittelet saavasi vuoden ystävä palkinnon kun et hauku yhtä?
Miks sä olet Aqelalle ilkeä aina??
Yritäs petrata vähän noita iskutaitoja jos toi on sun tyyli kertoa hänelle, että olet kiinnostunut hänestä.
Elena näkee ihan harhoja.
Kukaan ei ole haukkunut ketään lihavaksi eikä kukaan yritä iskeä ketään.
höpöhöpö, palstalla on syntynyt lukuisia romanssejaKukaan ei ole haukkunut ketään lihavaksi eikä kukaan yritä iskeä ketään.
Ja, ah, mikä määrä särkyneitä sydämiä.höpöhöpö, palstalla on syntynyt lukuisia romansseja
niimpä, palstaromanssit eivät ole kestäneet pl. data ja astrolabeJa, ah, mikä määrä särkyneitä sydämiä.
Mut jos on monta koukkua vedessä ja yhtä alaa nykiä niin kiskoisitko sä kaikki muut oitis ylös?niimpä, palstaromanssit eivät ole kestäneet pl. data ja astrolabe
syytän miehiä jotka on ns. saalistajia
en vielä siinä vaiheessa mutta sitten kun naaras on varmoilla puhheilla heilana niin jättäisin muutMut jos on monta koukkua vedessä ja yhtä alaa nykiä niin kiskoisitko sä kaikki muut oitis ylös?
kuvan mopo on supermoto