Mutta säähän oot naimisissa oleva urospuolinen mies...hemmo.en vielä siinä vaiheessa mutta sitten kun naaras on varmoilla puhheilla heilana niin jättäisin muut
Mutta säähän oot naimisissa oleva urospuolinen mies...hemmo.en vielä siinä vaiheessa mutta sitten kun naaras on varmoilla puhheilla heilana niin jättäisin muut
Eronnuthan se onMutta säähän oot naimisissa oleva urospuolinen mies...hemmo.
En ole tietoinen tuosta asiasta ja olen sitä mieltä, että hän osaa sen itte kertoa, jos haluaa..mutta ei niin että joku toinen kertoo hänen puolesta.Eronnuthan se on
Luettele parit jotka on vielä yhdessä? Ei taida olla yksikään.höpöhöpö, palstalla on syntynyt lukuisia romansseja
en vielä siinä vaiheessa mutta sitten kun naaras on varmoilla puhheilla heilana niin jättäisin muut
yks sellainen on täälläkinniimpä, palstaromanssit eivät ole kestäneet pl. data ja astrolabe
syytän miehiä jotka on ns. saalistajia
data ja astrolasbeLuettele parit jotka on vielä yhdessä? Ei taida olla yksikään.
Ovat varmaan ainoita vaikka en tiedä ketä ovat.data ja astrolasbe
uskosin että olet oikeassa, palstaromanssit eivät kestä pitkään koska saalistajat siirtyy seuraavaan kohteeseen heti kun on saatu muutamaan kertaan pallit tyhjiksiOvat varmaan ainoita vaikka en tiedä ketä ovat.
Taidat paukuttajat olla tukkanuottasilla sen kaayks sellainen on täälläkin
tuntomerkki: tapana muuttaa lainaamaansa tekstiä mukahauskaksi
Peukuttaja siisTaidat paukuttajat olla tukkanuottasilla sen kaa
,
Eikö hän itse kertonut sen tässä joku aika sitten tässä ketjussa.En ole tietoinen tuosta asiasta ja olen sitä mieltä, että hän osaa sen itte kertoa, jos haluaa..mutta ei niin että joku toinen kertoo hänen puolesta.
en ole väittänyt että olisin eronnutEikö hän itse kertonut sen tässä joku aika sitten tässä ketjussa.
Älä säkään kerro sen puolesta asioita onko naimisissa vai ei.En ole tietoinen tuosta asiasta ja olen sitä mieltä, että hän osaa sen itte kertoa, jos haluaa..mutta ei niin että joku toinen kertoo hänen puolesta.
Mitä sekoilet? Hän ei ole kertonut mitään.Älä säkään kerro sen puolesta asioita onko naimisissa vai ei.
Ei sitä koskaan tiedä.en ole väittänyt että olisin eronnut
kukapa olisi niin hullu että olis alkanu mua ?
Ei sitä koskaan tiedä.