Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
saat sanoa hyvästit yöunille
Pyh, ohan noita ollut kautta aikojen ihmisillä ja hyvin ovat yönsä nukkuneet:)

Siinä onkin sitten kun ne kaikki alottavat myllytyksensä:D
Täytyy vaan opettaa millon on nukkuaika ja millon leikkiaika:)
Ei tää nykyinenkään riehu öisin, muutamaa kertaa lukuunottamatta..mutta sillon olikin nukkunut koko edellispäivän melkein putkeen:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Pyh, ohan noita ollut kautta aikojen ihmisillä ja hyvin ovat yönsä nukkuneet:)


Täytyy vaan opettaa millon on nukkuaika ja millon leikkiaika:)
Ei tää nykyinenkään riehu öisin, muutamaa kertaa lukuunottamatta..mutta sillon olikin nukkunut koko edellispäivän melkein putkeen:cautious:
Ei meilläkään kyllä ikinä eläimet yöllä riekkuneet, päivällä sit senkin edestä:) Tai sit mä olin vaan sikeä uninen:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Miten estät ettei koira syö kissankakkoja laatikosta?
Ei edellinenkään syönyt ja opettamalla ettei sille laatikolle mennä.
Boxin voi myös laittaa sellaseen huoneeseen minne koira ei pääse, esim. kylppäriin (jos siellä on tarpeeksi tilaa).

Ei meilläkään kyllä ikinä eläimet yöllä riekkuneet, päivällä sit senkin edestä:) Tai sit mä olin vaan sikeä uninen:D
ja päivällä saakin riekkua kuhan ei asuntoa hajota.
Yleensä pitkät lenkit ja leikittelyt lenkeillä auttaa tuossakin asiassa koiran kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Aqela
ja päivällä saakin riekkua kuhan ei asuntoa hajota.
Yleensä pitkät lenkit ja leikittelyt lenkeillä auttaa tuossakin asiassa koiran kanssa.
Keskenään nuo välillä intoutuivat riekkumaan, aikanaan koira kissan kanssa ja myöhemmin kun koiria oli kaks eikä kissaa niin koirat keskenään. Mutta aina kyllä käskystä rauhoittuivatkin, hauskahan sitä niitten temmellystä oli kattella silloin kun intoutuivat:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joskus luin et se voi olla merkki jostain ravintoaineen puutteesta mut en sitten tiedä, mun koira ei myöskään syöny mut kaverin koira oikein kyttäs kun kissa meni laatikolle ja vetäs ne heti:sick:
Sillon kun koira syö paskaa ilman mtn näkyvää syytä tai ilman puutostilaa, se tekee sen ihan sen takia että pyrkii siitä eroon.
 

Yhteistyössä