Siinä onkin sitten kun ne kaikki alottavat myllytyksensäNiin ja suunnittelen toisen ottamista ja myös koiran hankkimista
Siinä onkin sitten kun ne kaikki alottavat myllytyksensäNiin ja suunnittelen toisen ottamista ja myös koiran hankkimista
Pyh, ohan noita ollut kautta aikojen ihmisillä ja hyvin ovat yönsä nukkuneetsaat sanoa hyvästit yöunille
Täytyy vaan opettaa millon on nukkuaika ja millon leikkiaikaSiinä onkin sitten kun ne kaikki alottavat myllytyksensä
Vitonen ja vanhat karvanopat, jotka roikkuivat joskus veljen autossa?Ei. Mieti yön yli loukkaava tarjoustasi ja tee parempi! Nyt hyvät yöt!
Mä olen alkanut pelaamaan kännykällä Harry Potteria
Miten estät ettei koira syö kissankakkoja laatikosta?Niin ja suunnittelen toisen ottamista ja myös koiran hankkimista
Ei meilläkään kyllä ikinä eläimet yöllä riekkuneet, päivällä sit senkin edestä Tai sit mä olin vaan sikeä uninenPyh, ohan noita ollut kautta aikojen ihmisillä ja hyvin ovat yönsä nukkuneet
Täytyy vaan opettaa millon on nukkuaika ja millon leikkiaika
Ei tää nykyinenkään riehu öisin, muutamaa kertaa lukuunottamatta..mutta sillon olikin nukkunut koko edellispäivän melkein putkeen
Ei edellinenkään syönyt ja opettamalla ettei sille laatikolle mennä.Miten estät ettei koira syö kissankakkoja laatikosta?
ja päivällä saakin riekkua kuhan ei asuntoa hajota.Ei meilläkään kyllä ikinä eläimet yöllä riekkuneet, päivällä sit senkin edestä Tai sit mä olin vaan sikeä uninen
Ei meidän koirat oo ikinä pyrkinyt syömään kissan paskaaMiten estät ettei koira syö kissankakkoja laatikosta?
Keskenään nuo välillä intoutuivat riekkumaan, aikanaan koira kissan kanssa ja myöhemmin kun koiria oli kaks eikä kissaa niin koirat keskenään. Mutta aina kyllä käskystä rauhoittuivatkin, hauskahan sitä niitten temmellystä oli kattella silloin kun intoutuivatja päivällä saakin riekkua kuhan ei asuntoa hajota.
Yleensä pitkät lenkit ja leikittelyt lenkeillä auttaa tuossakin asiassa koiran kanssa.
Totta ja hyvin toimii.
Joskus luin et se voi olla merkki jostain ravintoaineen puutteesta mut en sitten tiedä, mun koira ei myöskään syöny mut kaverin koira oikein kyttäs kun kissa meni laatikolle ja vetäs ne hetiEi meidän koirat oo ikinä pyrkinyt syömään kissan paskaa
Niin tekee.Totta ja hyvin toimii.
Enpäs tiiä, löytyskö googlettamalla yhtään?Minkälainen on perhoskoiran ja yorkin risteytys? Tai chihun ja yorkin?
En löytänyt..Enpäs tiiä, löytyskö googlettamalla yhtään?
Joskus luin et se voi olla merkki jostain ravintoaineen puutteesta mut en sitten tiedä, mun koira ei myöskään syöny mut kaverin koira oikein kyttäs kun kissa meni laatikolle ja vetäs ne heti
Jep, joskus joutunu itekkin moiseen turvautuun jotta erottuu jyvät akanoista.Totta ja hyvin toimii.
Juu Sit se oli ihana kun istuit siellä sohvalla ja koira tuli viereen ja mässytti kun toffeeta oos ollu hampaissa, ja röyhtäs
Aita vessan ovelle josta vain kissa pääsee sisään.Juu Sit se oli ihana kun istuit siellä sohvalla ja koira tuli viereen ja mässytti kun toffeeta oos ollu hampaissa, ja röyhtäs
Ei sillä lupa sinne astialle ollu mennä mut ei se totellut sen suhteen.
No onneks ei ollut mun koira, tuon koiran pusuja en kovin avoin mielin olisi vastaan ottanutAita vessan ovelle josta vain kissa pääsee sisään.
Sillon kun koira syö paskaa ilman mtn näkyvää syytä tai ilman puutostilaa, se tekee sen ihan sen takia että pyrkii siitä eroon.Joskus luin et se voi olla merkki jostain ravintoaineen puutteesta mut en sitten tiedä, mun koira ei myöskään syöny mut kaverin koira oikein kyttäs kun kissa meni laatikolle ja vetäs ne heti