Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kaupassa käyty ja torilla oli perussuomalaisten, demareiden ja keskustan teltat...demarinaiset tepsutteli eksyneen näköisinä ja yrittivät perussuomalaisten teltan ympärillä kätellä ihmisiä..yks mummeli huitas kädellä ja pyysi menemään pois kun ''nyt on aikuisten vuoro puhua, olkaa te lapset edes se aika hiljaa'':D:D
Muutenkin katoin ettei muiden teltoilla ollut kuin kourallinen väkeä verrattuna siihen miten paljon sitä piisas perussuomalaisten teltoilla.

Nyt on kuulema joku kansallisuuspäivä tai vastaava.
 
miks ylipäätään pitäis päästää toista (henkisesti) lähelle?
Vastaan vaikkei mulle sinänsä osotettukaan...
Omat riskinsähän siinä on aina olemassa jos päästää ketään niin lähelle omaa sieluansa kurkistamaan, jos vaikka sitten erehtyisikin siinä ja joutuisi pettymään ja ennen kaikkea satutetuksi mutta siitäkin huolimatta musta on kiva tietää että on olemassa äärimmäisen pieni otos niitä ihmisiä joiden kanssa se henkinen läheisyyskin vain toimii ilman minkään valtakunnan jännitteitä:)

Ihminen kaipaa ja tarvitsee toista ihmistä. Enkä puhu nyt vain ja ainoastaan ihokosketuksen merkityksestä. Helpompaa on oikeesti olla kun on edes joku joka hiukan edes haluaa välittää ja ymmärtää ja olla mukana elämässä:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Aqela
miks ylipäätään pitäis päästää toista (henkisesti) lähelle?
On mulla sellasia ystäviä...vähänkö soulmeittejä muutama joiden kanssa tunnetaan niin hyvin ettei aina tartte edes sanoja...toinen sellainen on pikkusiskoni, hänen kanssa kun on niin ei tartte edes kertoa mille nauraa kun toista alkaa naurattamaan samat asiat ja aina voi jutella vessakäyttäytymisestä lähtien ihan kaikesta mitä maan ja taivaan välillä on:love::love:
Toinen taas on miehenkuvatus mutta ihan samanlaiset välit on hänenkin kanssa...:D:D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
On mulla sellasia ystäviä...vähänkö soulmeittejä muutama joiden kanssa tunnetaan niin hyvin ettei aina tartte edes sanoja...toinen sellainen on pikkusiskoni, hänen kanssa kun on niin ei tartte edes kertoa mille nauraa kun toista alkaa naurattamaan samat asiat ja aina voi jutella vessakäyttäytymisestä lähtien ihan kaikesta mitä maan ja taivaan välillä on:love::love:
Toinen taas on miehenkuvatus mutta ihan samanlaiset välit on hänenkin kanssa...:D:D
niin mutta miks?
 
Aqela
Vastaan vaikkei mulle sinänsä osotettukaan...
Omat riskinsähän siinä on aina olemassa jos päästää ketään niin lähelle omaa sieluansa kurkistamaan, jos vaikka sitten erehtyisikin siinä ja joutuisi pettymään ja ennen kaikkea satutetuksi mutta siitäkin huolimatta musta on kiva tietää että on olemassa äärimmäisen pieni otos niitä ihmisiä joiden kanssa se henkinen läheisyyskin vain toimii ilman minkään valtakunnan jännitteitä:)

Ihminen kaipaa ja tarvitsee toista ihmistä. Enkä puhu nyt vain ja ainoastaan ihokosketuksen merkityksestä. Helpompaa on oikeesti olla kun on edes joku joka hiukan edes haluaa välittää ja ymmärtää ja olla mukana elämässä:)
Niinpä, mä olen tavannut sellaisen ihmisen. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niinpä, mä olen tavannut sellaisen ihmisen. :rolleyes:
Hyvä:), eikä semmoisia tarvitse läjäkaupalla olla kun todellakin jopa se yksi riittää ja oikein hyvin

Tietty on sitten myös niitä jotka suljevat sisimpänsä kaikelta ja kaikilta, ja mun puolesta ookoo mutta mun mielestä se on myös surullista ja todella yksinäistäkin jos näkee kaikki toiset ihmiset jotenkin uhkina... Ei ihminen mikään kivi kuitenkaan ole. Vaikka kuinka sitä yrittäisi
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
vierailija
Öö..ketkä?

Ja puhut ilmeisesti siitä että joku voi nähdä jonkun toisen uhkana? No niin varmasti voi jos on pahasti elämänsä aikana tullut satutetuksi. Mutta kun mun mielestä siitäkin kokemuksesta pitää päästä yli ja uskaltaa elää ja hissuksiin myös antaa mahdollisuutta uudestaan itselleen ja toiselle ihmiselle joka kenties on jollain hyvällä tavalla herättämässä lämpimiä tuntemuksia... Elämä itessään on yhtä riskinottoa, kurjaa on se jos se joillakin jää kokonaan elämättä vain sen takia ettei uskalla
No juuri tuollaisia on rellu ja aakkela. Ei opääse yli ja siksi ovat yksin.
 

Yhteistyössä