Aqela
Nyt, kuule... *laittaa Ellumurun tukan solmuun*
Nyt, kuule... *laittaa Ellumurun tukan solmuun*
Eisse pysy solmussa...!Nyt, kuule... *laittaa Ellumurun tukan solmuun*
Voi pee..Mun lainaus meni filtteriin, mut siis:en Aqela kerinny ees huomaamaan sun Kui-viestiä.
NYT foliota pari kerrosta lisää...
Mitäs siinä päivityksessä tapahtui?Voi pee..
Niin ja mikä lie oli se plussan päivitys mikä oli täällä yks aamu. Tuli nyt mieleen.
Aaakelalla on nyt seksibileet menossa kun on naamari päässä. Tai sitten se luulee että nyt on vappu.Siis (sanon tämän ennenku mulle tulee bannia ja mut muilutetaan Kuun pimeälle puolelle alieneiden ja Hitlerin seuraksi):
Naamiot on perinteisesti illujen okkulttisissa seksibileissä käytettyjä.
Ihan suomalaisten vapaamuurarien panopirskeissäkin käytetään.
Mitä hoitoainetta käytät? Käytätkö jotain hiusnaamiota? Mulla on pitkät hiukset ja kuivat latvat niin mikäköhän olisi hyvä kosteuttava tökötti.... En ole vielä löytönyt moistaEisse pysy solmussa...!
Mun hiuslaatu on nykyään liukkaampaa kuin suomalainen poliitikko lupauksissaan
Aijaa *tökkää purkan ellumurun hiuksiin*Eisse pysy solmussa...!
Mun hiuslaatu on nykyään liukkaampaa kuin suomalainen poliitikko lupauksissaan
Ei kumpaakaan.Aaakelalla on nyt seksibileet menossa kun on naamari päässä. Tai sitten se luulee että nyt on vappu.
Redken heavy cream on hyvä.Mitä hoitoainetta käytät? Käytätkö jotain hiusnaamiota? Mulla on pitkät hiukset ja kuivat latvat niin mikäköhän olisi hyvä kosteuttava tökötti.... En ole vielä löytönyt moista
Liimaa, laita liimaa tai pihkaaAijaa *tökkää purkan ellumurun hiuksiin*
Sen kun tietäisin.Mitäs siinä päivityksessä tapahtui?
Nää, purkka riittää.Liimaa, laita liimaa tai pihkaa
Saako sitä emotionista... SokokseltaRedken heavy cream on hyvä.
Tuossa kuvassa mulle se on eri merkitys.Siis (sanon tämän ennenku mulle tulee bannia ja mut muilutetaan Kuun pimeälle puolelle alieneiden ja Hitlerin seuraksi):
Naamiot on perinteisesti illujen okkulttisissa seksibileissä käytettyjä.
Ihan suomalaisten vapaamuurarien panopirskeissäkin käytetään.
Se on kampaamon tuote. Saattaa saada.Saako sitä emotionista... Sokokselta
Ok.Se on kampaamon tuote. Saattaa saada.
Tuossa kuvassa mulle se on eri merkitys.
En käytä hoitoaineita juurikaan ja tukka takkuuntui pahasti sillon kun käytin...mutta shampoo ja (mahdollinen) hoitoaine (jos käytän) on kookosta..sellasta missä on mahdollisimman vähän silikoonia.Mitä hoitoainetta käytät? Käytätkö jotain hiusnaamiota? Mulla on pitkät hiukset ja kuivat latvat niin mikäköhän olisi hyvä kosteuttava tökötti.... En ole vielä löytönyt moista
Suntuubin mukaan sekin irtoaa, jos siihen purkkaan painaa hetkon jääpalallaAijaa *tökkää purkan ellumurun hiuksiin*
Sakset siihen vaan auttaaSuntuubin mukaan sekin irtoaa, jos siihen purkkaan painaa hetkon jääpalalla
Olen kuullut että pakastin auttaa mutta laitapa hiukset sinne.Suntuubin mukaan sekin irtoaa, jos siihen purkkaan painaa hetkon jääpalalla
Hyi hitti, mun tukkaa ei leikata!Sakset siihen vaan auttaa