Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Aijaa..lapset ongelmissa ja mies jätti o_O

No ei ihan.

Mä vaan petasin meille kaikille yhdeksälle pedit valmiiksi ja sit lopputuloksena kaksi haluaakin nukkua toisaalla ja hohhoijaa. Nii ja yhdelä ei oo hammasharjaa, kahdella ei pyyhekeitä, yhdellä ei MINKÄÄNLAISIA pitkähihaisia/lahkeisia vaatteita ja nuorin unohti unilelunsa ja...

Kerronko lisää? En taida viitsia
 
vierailija
No ei ihan.

Mä vaan petasin meille kaikille yhdeksälle pedit valmiiksi ja sit lopputuloksena kaksi haluaakin nukkua toisaalla ja hohhoijaa. Nii ja yhdelä ei oo hammasharjaa, kahdella ei pyyhekeitä, yhdellä ei MINKÄÄNLAISIA pitkähihaisia/lahkeisia vaatteita ja nuorin unohti unilelunsa ja...

Kerronko lisää? En taida viitsia
onko ne niin pieniä vielä etteivät osaa ja sun pitää huolehtia?
 
No ei ihan.

Mä vaan petasin meille kaikille yhdeksälle pedit valmiiksi ja sit lopputuloksena kaksi haluaakin nukkua toisaalla ja hohhoijaa. Nii ja yhdelä ei oo hammasharjaa, kahdella ei pyyhekeitä, yhdellä ei MINKÄÄNLAISIA pitkähihaisia/lahkeisia vaatteita ja nuorin unohti unilelunsa ja...

Kerronko lisää? En taida viitsia
ei kannata kertoa tai muuten joku harmaa alkaa haukkumaan
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
No ei ihan.

Mä vaan petasin meille kaikille yhdeksälle pedit valmiiksi ja sit lopputuloksena kaksi haluaakin nukkua toisaalla ja hohhoijaa. Nii ja yhdelä ei oo hammasharjaa, kahdella ei pyyhekeitä, yhdellä ei MINKÄÄNLAISIA pitkähihaisia/lahkeisia vaatteita ja nuorin unohti unilelunsa ja...

Kerronko lisää? En taida viitsia
Kaikki myötätunto ja Halit sulle:love: Kyl se siitä taas, yön yli nukuttua taas jaksaa kummasti!:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Pehmeää aamua kaikille...

Kissa herätti melkein tunti sitten, oli aamuspurtillaan ja kovasti sitä mieltä ettei minunkaan tarvitse enää nukkua.
Nousin kuuliaisesti ylös ja mitäs kissa teki?
No meni itte nukkumaan ja nyt kehrää reporankana nukkumalaatikossaan lelujensa keskellä:cautious:
 

Yhteistyössä