Äkkiäkös noin pienen auton uudestaan maalaa.Sit lisää painajaisia ensi yöksi päättömälle.
Heräisit aamulla valkosten hirsiseinien ympäriltä, ja olisit edellispäivänä hommannu tämän.
Äkkiäkös noin pienen auton uudestaan maalaa.Sit lisää painajaisia ensi yöksi päättömälle.
Heräisit aamulla valkosten hirsiseinien ympäriltä, ja olisit edellispäivänä hommannu tämän.
IhaNNANonni...
Mikä ihmeen Ihaa-kuva?
Maalattu Ja kaikki muukin valkoista.Aina tuo päätön pistää pelottelukuvia, millon on zombi tai millon kärmes. Mä annan samalla mitalla takaisin.
Onko nätit hirret, onko?
Ihana!!!Sit lisää painajaisia ensi yöksi päättömälle.
Et kerkiä kun lainasin jo....sit päättömän keittiöstä kuuluis: "Tuu kurkumasopalle!"
Nonni, tuleeko uni?
(Poistan tän viestin kohta, lupaus mikä lupaus)
Ei kyse ollu sopasta, vaan sopalle kutsujasta...Et kerkiä kun lainasin jo.
Eräs suuresti kunnioitettu vanhempi mies lapista kertoi että sopat ja keitot on
vtunpesuvesiä. En kauheesti viittisi vastaan väittää.
Et kerkiä kun lainasin jo.
PaulaEi kyse ollu sopasta, vaan sopalle kutsujasta...
Shhhh ei manata sitä paikallePaaala
Aa) Sopalle kutsujasta?
b) Sopallekutsujasta?
Auttakaa...
b.
Krut?Et kerkiä kun lainasin jo.
Yleisimmin tarjottu testauskeino on kokeilla, sopiiko sanojen väliin -kin-liitepartikkeli tai jokin adjektiivi. Jos ei sovi, kyseessä on yhdyssana. Otetaan esimerkiksi sanat kivi ja talo ja testiadjektiiviksi vanha. Kivikin taloja kivi vanha talo kuulostavat väärältä ja vastaavasti kivitalokin ja vanha kivitalo oikealta, joten kivitalo on selvästi yhdyssana.a) Sopalle kutsujasta?
b) Sopallekutsujasta?
Auttakaa...
b.
c) Kopalle sutsujastaa) Sopalle kutsujasta?
b) Sopallekutsujasta?
Auttakaa...
b.
Kiitos! Mä muistelin kans tuota sääntöä.Yleisimmin tarjottu testauskeino on kokeilla, sopiiko sanojen väliin -kin-liitepartikkeli tai jokin adjektiivi. Jos ei sovi, kyseessä on yhdyssana. Otetaan esimerkiksi sanat kivi ja talo ja testiadjektiiviksi vanha. Kivikin taloja kivi vanha talo kuulostavat väärältä ja vastaavasti kivitalokin ja vanha kivitalo oikealta, joten kivitalo on selvästi yhdyssana.
Tämä tapa ei kuitenkaan ole kovin luotettava, ja se paljastaa lähinnä vain aivan selvät tapaukset. Joskus samat sanat voi kirjoittaa joko yhteen tai erikseen, niin että ilmaus tarkoittaa eri asiaa eri tavoin kirjoitettuna. Esimerkiksi anopinkieli tarkoittaa huonekasvia ja anopin kieli viittaa tietysti kyseisen perheenjäsenen ruumiinosaan (tai kuvaannollisemmin ehkä hänen puhetapaansa).
Kiitos! Mä muistelin kans tuota sääntöä.
Muistihäiriö on vakava asiac) Kopalle sutsujasta
Kannattaa varmaan miettiä syytä miksi hän ei halua nähdä sinua missään.Näe minut
Eiku mulla on ollut aina sellanen ''juttu'', että kääntelen sanoja ja sanontoja mielessäMuistihäiriö on vakava asia
Muttamutta!
Älä vaan sano, että hänen nimensä on Nunnuka Nunnuka Lailaa LailaaEt kerkiä kun lainasin jo.
Oi tollanen ois ihana Mulle kelpais tuo värikin, toki lila olis vielä parempi ja vaalean sininenkin buenoSit lisää painajaisia ensi yöksi päättömälle.