Söin sitä lapsena useinkin, pakotettuna, enkä sillonkaan pitänyt siitä..joten no way Jose.Aina silloin tällöin kannattaa maistella ja testailla, voit vaikka joku päivä tykätä
Ei enää.
Söin sitä lapsena useinkin, pakotettuna, enkä sillonkaan pitänyt siitä..joten no way Jose.Aina silloin tällöin kannattaa maistella ja testailla, voit vaikka joku päivä tykätä
Elikkä pääsette suoraan hippaleikkiinNääh. Mökillä ei voi pyykätä.
Namskis...Sieniä ei tänään löytynyt, mutta laitoin viimekesän kuusiherkkusieniä likoamaan. Luoja, että se liemi tuoksuu hyvältä!
Siitä tulee soossi sipulin ja kerman kera ja lisukkeeksi uusia pottuja keitettyinä sekä naudanjauhelihasta pihvejä tai pulleroita.
Nokun pitäis vissiin tykätä ryyni*puklu*makkarastaNo mikäs nyt?
Onks sitä joku sulle väkisin syöttämässä?Nokun pitäis vissiin tykätä ryyni*puklu*makkarasta
Sähän olet tänään vauhdissaNöyy, menee pimppaan.
Joo ja maksalaatikosta ja kylmästä hernekeitosta. jos et pidä niistä niin mörkö sinut viekööt.Nokun pitäis vissiin tykätä ryyni*puklu*makkarasta
Syö hyvä nainen jotain niin ei ärisytämurisutamutinutajajupisuta!*ärinäämurinaamutinaajajupinaa*
Ei ole pakko.Nokun pitäis vissiin tykätä ryyni*puklu*makkarasta
No noistahan mä tykkäänkin noin syötynä..Joo ja maksalaatikosta ja kylmästä hernekeitosta. jos et pidä niistä niin mörkö sinut viekööt.
No noistahan mä tykkäänkin noin syötynä..
Huomasin tänään, että mun kissakin kuolaa aina kun on tosi onnellinen ja kaipaa silitystä ja rapsutteluaHain pitsaa. Lähikaupan pakastealtaasta
Ensin nukuin vähän aikaa sohvalla kuola poskella enkä sitten jaksanut enää unen pöpperöisenä ja nälkäisenä mennä pidemmälle.
Minäpä syönkin pizzeriassa juuri nytHain pitsaa. Lähikaupan pakastealtaasta
Ensin nukuin vähän aikaa sohvalla kuola poskella enkä sitten jaksanut enää unen pöpperöisenä ja nälkäisenä mennä pidemmälle.
Ei aina jaksaHain pitsaa. Lähikaupan pakastealtaasta
Syö hyvä nainen jotain niin ei ärisytämurisutamutinutajajupisuta!
Ne on vaan peukkuja, käännä pää alaspäin niin näyttää peukut paremmalta
Minäpä syönkin pizzeriassa juuri nyt
Huomasin tänään, että mun kissakin kuolaa aina kun on tosi onnellinen ja kaipaa silitystä ja rapsuttelua